برگزاری ۴۰ جلسه ستاد انتخابات در قم
برگزاری ۴۰ جلسه ستاد انتخابات در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به امنیت استان قم اظهار کرد: پس از اعلام افزایش قیمت بنزین، کوچک‌ترین اتفاقی که منجر به آسیب مادی و معنوی و شهروندان قمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، بیژن سلیمان پور ظهر امروز در شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به امنیت استان قم اظهار کرد: پس از اعلام افزایش قیمت بنزین، کوچک‌ترین اتفاقی که منجر به آسیب مادی و معنوی و شهروندان قمی شود، در استان شکل نگرفت که نشان از وفاداری مردم قم به انقلاب اسلامی دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی و انتظامی استان قم در ایام پس از افزایش قیمت بنزین اقدامات موثری را انجام دادند و کار آن‌ها بسیار عظیم، هوشمندانه و به صورت شبانه روزی بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: وحدت، یکپارچگی و همدلی کامل میان اعضای شورای تامین استان وجود دارد و اقدامات این شورا در برقراری امنیت در قم موثر بود.

سلیمان پور رعایت عفاف و حجاب را در دستگاه‌های استان قم مطلوب دانست و تصریح کرد: کاستی‌ها در این زمینه را به مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان اطلاع دادیم، عملکرد دستگاه‌هایی همچون بانک سپه، شرکت گاز، ستاد احیای امر به معروف، دانشگاه قم و استانداری قم در این زمینه شایسته تقدیر بوده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در سال گذشته دغدغه‌های خود را در خصوص فضای فرهنگی قم مطرح کردند و در این راستا قرارگاه ۱۹ دی در استان ایجاد و گروه‌های کاری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در قم تشکیل شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم افزود: سند راهبردی تحول اجتماعی استان قم با مبنای آسیب شناسی در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگ با همکاری اساتید دانشگاه‌ها شکل گرفت، این سند پنج برنامه عملیاتی همچون کاهش طلاق، کنترل و کاهش حاشیه نشینی و کاهش خشونت دارد.

سلیمان پور با اشاره به انتخابات پیش رو در استان قم اظهار کرد: ستاد انتخابات استان تاکنون ۴۰ جلسه با ۲۵۰ مصوبه داشته و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در استان اتخاذ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در استان قم ۲۰۱ نفر برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ۵۷ نفر هم برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری کاندیدا شدند.