الحاق و تفکیک ۱۲۶ هکتار از اراضی موقوفه آستان مقدس قم در شهر جعفریه
الحاق و تفکیک ۱۲۶ هکتار از اراضی موقوفه آستان مقدس قم در شهر جعفریه
در مراسمی با حضور تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه (س) و استاندار قم طرح الحاق ۱۲۶ هکتار از اراضی موقوفه آستان مقدس بانوی کرامت به شهر جعفریه برای ساخت مسکن به امضا رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، طرح الحاق و تفکیک ۱۲۶ هکتار از اراضی موقوفه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) در شهر جعفریه، با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت این آستان مقدس و سیدمحمد آقامیری استاندار قم به امضا رسید.

امیر حاجی‌زاده امینی، اظهار داشت: با توجه به نیاز شهر جعفریه به توسعه توافق شد که بخشی از زمین‌های موقوفه آستان مقدس بانوی کرامت که بایر است با حفظ مالکیت آستان مقدس به این شهر الحاق و تفکیک شود.

معاون توسعه و بهره‌وری موقوفات آستان مقدس بانوی کرامت افزود: در این طرح حدود ۲ هزار قطعه زمین با در نظر گرفتن ساخت واحد ویلایی پیش‌بینی شده و آستان مقدس قم با همکاری شهرداری جعفرآباد سعی کرده است که در طراحی شهری این اراضی، اصول شهرسازی اسلامی به طور کامل رعایت شود.

وی گفت: این طرح در مراحل ابتدایی قرار دارد و با مساعدت استاندار و سایر مسئولان استان قم، مراحل قانونی و اجرایی این طرح به سرعت انجام خواهد شد.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم