موفقیت شهرداری مرهون همراهی مردم قم است
موفقیت شهرداری مرهون همراهی مردم قم است
سید مرتضی سقائیان نژاد، شهردار قم گفت: تمام اقدامات شهرداری قم در سایه تلاش و همکاری مدیران استان و همراهی مردم صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در آئین آغاز گام چهارم طرح بزرگ «قم در مسیر تحول» که با افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۷۰ پروژه بزرگ شهری همراه است، اظهار کرد: حفظ سرمایه‌هایی که در اختیار انسان است، رشد آن انسان را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی (ع)، مطرح کرد: نهضت حسینی (ع) ارتباط مستقیمی با موضوع رشد انسان دارد.

شهردار قم بابیان اینکه سرمایه اجتماعی امروز بالاترین سرمایه است، عنوان کرد: شکل‌گیری تعاملات میان مردم در حقیقت می‌تواند رشد و تقویت حرکت‌ها را نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه اجتماعی به معنای اعتماد مردم به حکومت است، خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم اعتماد مردم را به دست بیاوریم و به کرامت آن‌ها احترام بگذاریم، یعنی در مسیر تقویت سرمایه اجتماعی گام برداشته‌ایم و منجر به استحکام و انسجام حاکمیت می‌شود.

سقائیان نژاد بابیان اینکه شهرداری‌ها از بدو تولد تا مرگ با مردم ارتباط دارند، تصریح کرد: خدمات شهرداری‌ها در سفره‌های مردم خودش را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تلاش داریم به مردم بگوئیم که ما قدردان شما هستیم، یادآور شد: برای تحقق این موضوع باید از فرصت‌هایی ازجمله هفته دولت استفاده کنیم.

شهردار قم بابیان اینکه کشوری که نتواند از سرمایه‌های اجتماعی خود حفاظت کند، مستعمره خواهد شد، ابراز کرد: امروز استقلال جمهوری اسلامی مدیون همدلی و همراهی مردم است

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر