عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر تخلفات بازار قم قرار دارد
عدم درج قیمت و گران‌فروشی در صدر تخلفات بازار قم قرار دارد

– اخبار استانها – محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار بعد از تغییرات در نرخ بنزین اظهار داشت: تیم‌های گشت و بازرسی استان در سه شیفت در حال رصد بازار و بررسی قیمت‌ها در استان هستند. وی با بیان اینکه تا پایان هشت ماه ۹۸ […]

– اخبار استانها –

محمود سیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار بعد از تغییرات در نرخ بنزین اظهار داشت: تیم‌های گشت و بازرسی استان در سه شیفت در حال رصد بازار و بررسی قیمت‌ها در استان هستند.

وی با بیان اینکه تا پایان هشت ماه ۹۸ بیش از ۶۴ هزار بازرسی در سطح استان توسط بازرسان صورت پذیرفته است، ابزار کرد: در این مدت هفت هزار و ۳۹۸ مورد تخلف توسط بازرسان ثبت‌ شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم حجم ریالی تخلفات را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: برای این تعداد تخلفات بیش از ۵۲۰۰ فقره پرونده به ارزش ریالی ۳۸۶ میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریالی تشکیل‌ شده است.

ارز ۴۲۰۰تومانی برداشته شود قیمت مرغ ۳۰هزار تومان می‌شود / تبعات‌گرانی بنزین کنترل نشدگرانی و افزایش قیمت‌ها شور یلدایی را از ایلامی‌ها گرفته است۲۰۸ فقره پرونده تخلف بعد از گرانی بنزین در استان سمنان ثبت شد

وی با اشاره به فراوانی تخلفات مکشوفه در بازرسی‌ها اضافه کرد: عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه با ۲۲۱۶ مورد و گران‌فروشی با ۲۰۰۵ تخلف در صدر فراوانی تخلفات مکشوفه در سطح استان بوده است.

سیجانی ادامه داد: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ۴۷۳ پرونده، عدم صدور صورتحساب با ۵۶۲ مورد، تقلب و کم‌فروشی با ۶۳۲ تخلف، عرضه خارج از شبکه با ۱۴۳ پرونده، احتکار با ۲۲ مورد و سایر موارد نیز با ۱۳۴۵ پرونده دیگر تخلفات مکشوفه تا پایان آبان ماه بوده است.