جریمه ۱۳ میلیارد ریالی برای استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در قم
جریمه ۱۳ میلیارد ریالی برای استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، مهدی ریاضی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: پرونده نگهداری غیرمجاز تعداد ۱۵۳ ماینر به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی قم […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم، مهدی ریاضی در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: پرونده نگهداری غیرمجاز تعداد ۱۵۳ ماینر به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی استان قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه پس از دریافت دفاعیات به دلیل ارائه نکردن مدارک لازم، اتهام قاچاق را محرز اعلام و متهم را علاوه بر ضبط ماینرهای کشف شده به پرداخت ۱۳ میلیارد ریال جزای نقدی معادل ارزش کالای قاچاق نیز محکوم کرد.

ریاضی گفت: مأموران نیروی انتظامی در گشت مشترک با کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان این ماینرها را در بازرسی از یک کارخانه در شهرک شکوهیه قم کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کردند.

وی افزود: بر اساس قانون همه ماینرهای کشف شده به اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکیِ استان تحویل شد.

پایان پیام/۷۸۰۲۳