مبلغان اربعین در قم گردهم آمدند
مبلغان اربعین در قم گردهم آمدند
همایش آموزشی سفیرالحسین(ع) ویژه مبلغان اربعین به همت مؤسسه فرهنگی ولاءمنتظر (عج) و با همکاری مؤسسه فرهنگی ریّان اندیشه بصیر و برخی مجموعه‌های فعال تبلیغی در حوزه اربعین در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، همایش آموزشی سفیرالحسین(ع) ویژه مبلغان اربعین به همت مؤسسه فرهنگی ولاءمنتظر (عج) و با همکاری مؤسسه فرهنگی ریّان اندیشه بصیر و برخی مجموعه‌های فعال تبلیغی در حوزه اربعین در قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام سموعی مدیرعامل مؤسسه ولاءمنتظر(عج)، در مورد این همایش اظهار کرد: مؤسسه ولاء منتظر(عج) باسابقه بیست و دو سال فعالیت فرهنگی تبلیغی و برگزاری دوره‌های متعدد دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی بعد از چند سال محدودیت‌های کرونایی، اولین همایش آموزشی حضوری، ویژه مبلغین اربعین را در باغ موزه دفاع مقدس قم برگزار کرد که بیش از هزار و ۴۰۰ مبلغ اربعینی نیز برای شرکت در این همایش ثبت‌نام کردند.

سموعی افزود: برای شرکت حضوری در این همایش، ۵۸۰ نفر ثبت‌نام کردند که بعد از بررسی‌های انجام شده ۳۵۰ نفر دعوت شدند و این همایش که به صورت زنده در بستر فضای مجازی پخش شد، مورد استقبال ۸۰۰ نفر از مبلغین اربعینی سراسر کشور قرار گرفت.

در این همایش سرفصل‌های دانشی و مهارتی مورد نیاز یک مبلغ، توسط اساتیدی چون حجج‌اسلام آقاتهرانی، شجاعی، دستلان، نجفی و صالح پرور بیان شد.

 

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس