تجلیل از بانوان خبرنگار در کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم
تجلیل از بانوان خبرنگار در کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم
نیازمند به مناسبت روز خبرنگار در جلسه کمیسیون زنان و خانواده از بانوان خبرنگار فعال تجلیل کرد و اظهار داشت: امروز زنان در عرصه خبر بیش از گذشته فعال بوده و این مجاهدت در حوزه خبر قابل تقدیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، نرجس نیازمند رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم، خبرنگاری را فعالیت مهم و دشواری خواند و خاطر نشان کرد: در تهیه یک خبر حتما تولید محتوی مناسب، صحت خبر و استمرار آن می تواند اثرات بسیار زیادی در تحولات جامعه داشته باشد.
نیازمند حمایت از حوزه خبر و خبرنگاران را یکی از دغدغه های شورای اسلامی شهر قم دانست و افزود: برای رفع دغدغه‌ها نیاز است نشست‌های تخصصی بیشتری برگزار شود تا بتوانیم برای حل مشکلات راهکارهای قانونی و اجرایی احصا کنیم.

تجلیل از خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم
رئیس کمیسیون زنان و خانواده بر آزادگی خبرنگاران تاکید کرد و گفت: خبرنگاران باید آزاده باشند اما رها نه و نیاز دارند حمایت لازم و کافی را برای ادامه کار و زندگی خود از نهادهای متولی این حوزه دریافت کنند.
وی سپس یکی از مشکلات زنان در جامعه را نبود ساختار قانونی در شهرداری دانست بیان کرد: متاسفانه ساختار قانونی در شهرداری برای امور بانوان وجود ندارد و کمیسیون زنان و خانواده تلاش میکند این ساختار را ایجاد کند.

لازم به ذکر است در این نشست صمیمی بانوان خبرنگار دغدغه‌های خود را مطرح کرده و خواستار حمایت مدیریت شهری و شهرداری از بانوان حوزه خبر شدند.
انتهای پیام/