ساخت پیست مسابقات دوچرخه سواری کشوری در پردیسان
ساخت پیست مسابقات دوچرخه سواری کشوری در پردیسان
امرالهی با اشاره به ساخت پیست دوچرخه سواری پردیسان با همفکری جوانان دلسوز هیات دوچرخه سواری استان قم، گفت: با توجه به نوعیت این مدل پیست، یک ظرفیت جدید به مجموعه ورزشی استان اضافه می شود و امکان برگزاری مسابقات کشوری در سطح ملی در شهر قم فراهم می گردد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قم، مهندس روح‌اله امرالهی با اشاره به ساخت پیست دوچرخه سواری پردیسان با همفکری جوانان دلسوز هیات دوچرخه سواری استان قم، اظهار داشت: با توجه به نوعیت این مدل پیست، که در دهکده المپیک نیز این فرم ها موجود نمی باشد، یک ظرفیت جدید به مجموعه ورزشی استان اضافه می شود و با احداث این مجموعه امکان برگزاری مسابقات کشوری در سطح ملی در شهر قم فراهم می گردد.

وی خواستار حمایت مدیریت عالی استان و همکاری اداره کل راه و شهرسازی در رفع مشکلات پیست دوچرخه‌سواری شد و افزود: شهرداری قم یکی از بزرگ‌ترین پیست‌های دوچرخه‌سواری در کشور را طراحی و اجرا کرده اما به علت مشکلاتی که با اداره کل راه و شهرسازی به وجود آمده این پیست به بهره برداری نرسیده است.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مقدس قم ادامه داد: از شهردار قم می‌خواهیم این موضوع را پیگیری کرده تا جوانان بتوانند از این فرصت ایجادشده استفاده کرده و این ورزش در قم رونق بگیرد.
انتهای پیام/