رسانه ها منعکس کننده پیشرفت های کشور و امیدآفرین باشند
رسانه ها منعکس کننده پیشرفت های کشور و امیدآفرین باشند
سردار شریف اظهار داشت: فشار‌های سنگین رسانه‌ای در تلاش است تا وضعیت روبه به پیشرفت انقلاب اسلامی را مخدوش، سرشار از بحران و در آستانه فروپاشی نشان دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، در این مراسم که در مجتمع نخلستان برگزار شد، سردار سرتیپ رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مهم‌ترین رسالت رسانه را امیدبخشی در جامعه برشمرد و اظهار داشت: باید خبرنگاران بازخورد رسانه‌ای خوبی از رویدادهای مهم کشور داشته باشند و انتشار اخبار به گونه‌ای نباشد که به عنوان پازل دشمن عمل کنند.
وی بیان کرد: به دلیل فعالیت امپراتوری رسانه‌ای دشمنان، سخن و پیام نجات بخش انقلاب به آن اندازه‌ای که باید به گوش مخاطبان نمی‌رسد.
سردار شریف عنوان کرد: فشار‌های سنگین رسانه‌ای در تلاش است تا وضعیت روبه به پیشرفت انقلاب اسلامی را مخدوش، سرشار از بحران و در آستانه فروپاشی نشان دهد.
وی با بیان اینکه ارتباطات خوب بین سپاه و اصحاب و رسانه منشأ آثار و برکات زیادی بوده است و قدردان این فرصت هستیم تصریح کرد: دشمن در قالب فضای سنگین رسانه‌ای می‌خواهد جامعه ۸۵ میلیونی ایران را فقیرو سرافکنده و پشت مرز‌های ایران را بهشتی سرشار از رفاه و امکانات نشان دهد.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ماموریت رسانه‌های معاند این است که منزلت و جایگاه جمهوری اسلامی را کاهش و مردم را از یک انقلاب بزرگ و بالنده پشیمان و شرایط جاری را بحرانی و آینده را تیر و تار نشان دهند.
وی گفت: در کنار اخبار منفی باید نسبت به انعکاس دستاوردها و موفقیت‌های نظام اسلامی نیز اهتمام کافی وجود داشته باشد، چرا که دشمن می‌خواهد چهره مدیران انقلابی و دستاوردهای آن را مخدوش و ناکافی نشان دهد.
سردار شریف افزود: کشور‌های منطقه به درستی متوجه این شده‌اند که ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ در سطح منطقه‌ است.
وی بیان کرد: در نبرد‌های مستقیم بین ایران و آمریکا در طول سال‌های اخیر، کشور‌های منطقه به ضعف آمریکا و قدرت جمهوری اسلامی پی برده و فهمیده‌اند که امنیت خلیج فارس باید توسط کشور‌های پیرامون آن تأمین شود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: در گام اول انقلاب زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت و تمدن‌سازی شکل گرفته و در گام دوم انقلاب درحال جهش مضاعف هستیم و سال‌های آینده سال‌های شکوفایی و اقتدار ایران است.
وی تصریح کرد: یکی از داشته‌های بزرگ و عظیم ما، داشتن رهبری فرزانه است که ملت ما و سایر مردم آزاده را رشد می‌دهد و بالنده‌ تر می‌ کند.
سردار شریف اظهار داشت: افرادی می‌ توانند اهمیت و نقش سترگ انقلاب اسلامی را به خوبی درک کنند که شناخت دقیقی از تاریخ ۲۰۰ سال گذشته ایران داشته باشد و به درستی متوجه این باشند که تا قبل از انقلاب چه سرزمین‌هایی از دامن ما جدا شد، چه ثروت‌هایی چپاول و مردم در چه وضعیتی زندگی می‌کردند
وی خاطرنشان کرد: به برکت خون شهیدان امروز جمهوری اسلامی یک کشور کاملاً مستقل است و تمام تصمیمات پیرامونی آن در داخل آن گرفته و همزمان از حامیان انقلاب و جبهه مقاومت نیز در منطقه دفاع می‌شود.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به برخی حرکت‌ها در توهین به قرآن کریم نیز گفت: پیام قرآن کریم در تمام دوران‌ها و زمان‌ها برای عموم بشر الهام بخش و نجات بخش است.
وی عنوان کرد: علت اصلی قرآن سوزی در برخی از کشور‌های اروپایی خدشه دار کردن چهره مسلمانان بود، همان طور که هدف اصلی غرب از ایجاد داعش نیز ایجاد چهره‌ای خشن و غیرانسانی از مسلمانان بود؛ تا قبل از ایجاد داعش موج اسلام گرایی در غرب سران آن‌ها را به وحشت انداخته بود.