خدمت انقلاب به مکتب اسلام و تشییع در تاریخ بی نظیر است
خدمت انقلاب به مکتب اسلام و تشییع در تاریخ بی نظیر است
سردار محمدرضا فلاح‌زاده، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، خدمت انقلاب اسلامی به مکتب اسلام و تشیع را در تاریخ بی نظیر برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سردار محمدرضا فلاح‌زاده عصر جمعه در نخستین همایش بین‌المللی دشمن‌شناسی که در سالن اجتماعات مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم برگزار شد اظهار داشت: امام راحل معتقد بود که جنگ ما با رژیم بعث عراق، یک جنگ اعتقادی است و این جنگ اعتقادی از زمان حضرت آدم شروع شده و تا پایان تاریخ ادامه خواهد داشت و هموراه جبهه حق در برابر باطل ایستادگی خواهد کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به جنایات داعش بیان داشت: زمانی که داعش پدید آمد آنان قصد داشتند که به نقاط مختلف از جمله ایران تا بنگلادش حمله کنند و اگر تدابیر رهبر معظم انقلاب نبود و رزمندگان جبهه مقاومت به فرماندهی شهید سلیمانی در برابر آنان قد علم نمی‌کردند، چیزی به نام اسلام باقی نمی‌ماند.

وی با اشاره به نقش ولی فقیه در هدایت کشور و امت اسلام بیان داشت: در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراجع تقلید و حوزه‌های علمیه وجود داشتند، اما رهبری امت دست ولی فقیه نبود.

وی با بیان اینکه خدمت انقلاب اسلامی به مکتب اسلام و تشییع در تاریخ بی نظیر است افزود: کسانی که در عرصه مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری همانند داعش پا در میدان رزم گذاشتند در حقیقت در مکتب علما پرورش یافته بودند و به همین دلیل در روایات داریم که قلم عالمان دین از خون شهیدان برتری دارد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در ادامه عنوان داشت: طرح از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی نیز ناکام مانده و امروز شاهد هستیم که گفتمان انقلاب اسلامی معادلات و نظم جهانی و منطقه‌ای را بهم ریخته است.

مرحوم فرج نژاد دشمن را به درستی می‌شناخت

آیت الله سید محمد مهدی میرباقری عضو خبرگان رهبری نیز در این مراسم اظهار داشت: در قرآن کریم دو جریان امامت بیان شده است که اولین آن امامی است که امت را به هدایت دعوت می‌کند و دیگری امامی است که ملت را به گمراهی دعوت می‌کنند و گروه‌هایی نیز این دعوت‌ها را اجابت می‌کنند.

وی ابراز داشت: موضوعی که این دو امام بر سر آن دعوا و درگیری دارند مسائل مادی نیست؛ بلکه امور معنوی و خداشناسی است و بر همین اساس عده از مردم وارد بهشت و عده‌ای نیز که به دنبال امام دعوت کننده گمراهی بودند وارد جهنم می‌شوند.

رئیس فرهنگستان علوم اسلامی در ادامه با اشاره به ابعاد شخصیتی مرحوم محمدحسین فرج نژاد بیان داشت: این استاد فقید دشمن را به درستی می‌شناخت و در این عرصه به خوبی عمل می‌کرد.

وی افزود: مرحوم محمدحسین فرج نژاد می‌دانست در میدانی که پا گذاشته است مجاهدت لازم است و در این راستا منتظر امکانات نبود با شناخت درست دشمن و مخاطب برنامه‌های خود را پیش می‌برد و آثار خوبی از خود بر جای گذاشت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: امام راحل آمریکای جنایتکار را شیطان بزرگ و رژیم اشغالگر قدس را شیطان کوچک نام برد و ایشان دشمن شناسی را با همین جملات به امت اسلام آموخت و بر پایه همین ایدئولوژی نظام جمهوری اسلامی را بنا نهاد.

ناصر ابوشریف گفت: امام راحل از بزرگترین رهبران بوده که همواره بر مسئله دشمن شناسی و اقدام در برابر دشمنان تاکید داشتند و امروز بر پایه همین تفکر مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی با همه توان مقاومت می‌کنند.

در ادامه این مراسم از کتاب «فقه رسانه» و چاپ سوم کتاب «نفوذ فرهنگ کابالیستی در سینما» نوشته مرحوم محمدحسین فرج‌نژاد رونمایی شد.

جایزه سال دشمن‌شناسی نیز به ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم‌های قلاده‌های طلا و یتیم‌خانه ایران اهدا شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر