وزنه‌بردار قمی به مدال برنز قهرمانی کشور رسید
وزنه‌بردار قمی به مدال برنز قهرمانی کشور رسید

سیدمحسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی ایران، طی سخنانی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۴۰۰ ورزشکار از ۲۴ استان در ۳ رده سنی نوجوانان جوانان و بزرگسالان در ۲ بخش آقایان و بانوان از ۲۰ تیرماه به میزبانی اردبیل آغاز شده است. وی افزود: […]

سیدمحسن رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره برگزاری مسابقات وزنه برداری قهرمانی ایران، طی سخنانی اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۴۰۰ ورزشکار از ۲۴ استان در ۳ رده سنی نوجوانان جوانان و بزرگسالان در ۲ بخش آقایان و بانوان از ۲۰ تیرماه به میزبانی اردبیل آغاز شده است.

وی افزود: نحوه برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور بر خلاف سال‌های گذشته تغییراتی داشت و برای نخستین بار ۳ رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت متمرکز در یک استان برگزار شد.

رئیس هیات وزنه‌برداری استان قم تصریح کرد: حمید عرب‌خراسانی، سعید عاصمی و محمدحسین رضوی ۳ نماینده از استان قم در بخش آقایان بودند که حمید عرب خراسانی در وزن ۷۳ کیلوگرم بزرگسالان موفق شد در حرکت یک ضرب با مهار وزنه ۱۲۸ کیلوگرم به مدال برنز برسد.

وی ادامه داد: این وزنه‌بردار بزرگسال قمی برای کسب مدال طلا و یا نقره در بخش دوضرب آماده بلند کردن وزنه بود که متاسفانه به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه آرنج دست چپ از ادامه مسابقات انصراف داد. محمدحسین رضوی نوجوان وزنه‌بردار قمی به مقام ششم این رقابت‌ها دست یافت.

رضوی خاطرنشان کرد:  در بخش بانوان و رده سنی بزرگسالان خانم‌ها منیره برقعی در وزن ۵۵ کیلوگرم و فائزه رحیمی در وزن ۷۶کیلوگرم ۲ نماینده استان قم هستند که مسابقاتشان از ۲۵ تا ۳۰ تیرماه  به میزبانی اردبیلی‌ها برگزار خواهد شد.

رئیس هیات وزنه‌برداری قم در پایان گفت: علاوه بر حضور ورزشکاران قمی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی ایران، محمدحسین شجاع‌فرد چهره باتجربه وزنه‌برداری قم به عنوان داور در این رقابت‌ها حضور دارد.

پایان پیام/۷۸۰۳۰