گشت‌های آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات قم آغاز می شود
گشت‌های آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات قم آغاز می شود
سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان قم گفت: گشت‌های آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات قم توسط فرماندهی انتظامی استان راه اندازی و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سردار محمدرضا میرحیدری صبح یکشنبه در دیدار شهردار و مدیران شهرداری قم اظهار داشت: شهر قم در سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف توسعه داشته است و این تغییرات برای کسانی که بعد از مدتی وارد این شهر می‌شوند مشهود است.

فرمانده انتظامی استان قم بیان داشت: به دنبال ارتقا سطح همکاری‌ها با شهرداری هستیم و در این راستا حفظ امنیت بوستان‌ها و فضای سبزی که شهرداری ایجاد می‌کند را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کلانتری‌های شهر قم باید توسعه یابند افزود: حضور پلیس آگاهی، مواد مخدر و امنیت در پیرامون حرم مطهر حضرت معصومه (س) باید فراهم شود و بسترهای لازم برای ارائه خدمات امنیتی و ترافیکی در اطراف حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران باید افزایش یابد.

سردار میرحیدری گفت: هم اکنون محل استقرار پلیس راهور در چهارراه‌های شهر قم مناسب نیست و گاهی همین امر موجب بروز ترافیک می‌شود که نیاز است تا استقرار پلیس در معابر و چهارراه‌های شهر قم بهتر باشد که در این صورت پلیس نیز عملکرد مطلوب‌تری خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اهمیت همکاری‌های متقابل پلیس و شهرداری در راستای جمع آوری معتادین متجاهر بیان داشت: گشت‌های آشکار مبارزه با مواد مخدر در محلات قم توسط فرماندهی انتظامی استان راه اندازی و به زودی فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

سردار میرحیدری ادامه داد: ایجاد نمایشگاه دائمی با موضوع مواد مخدر در راستای آشنایی بیشتر نسل جوان و خانواده‌ها با تبعات معضل مواد مخدر اقدام مهمی است که این نمایشگاه می‌تواند با همکاری شهرداری قم ایجاد شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر