رونمایی کتاب “عکاسی دیجیتال” برای هنرجویان عکاسی
رونمایی کتاب “عکاسی دیجیتال” برای هنرجویان عکاسی
کتاب "عکاسی دیجیتال" به سعی و گردآوری حجت الله عطایی و ریحانه بخشی، عصر روز سه شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور عکاسان و علاقه مندان هنر عکاسی در نگارخانه فرهنگ رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلا ع رسانی نسیم قم، این کتاب شامل ۲۹ فصل درباره تاریخچه عکاسی، شناخت دوربین، انواع دوربین، نورسنجی، روش کار با دوربینهای دیجیتال، شاخه های عکاسی، مثلت نوردهی و آنچه در عکاسی مقدماتی و پیشرفته لازم است در این کتاب گردآوری شده است.

از ویژگیهای این کتاب در بخش ترکیب بندی و شاخصهای عکاسی از ۷۰ عکس حجت الله عطایی که در ۲۰ سال عکس گرفته و همچنین ۸ قطعه عکس از عکسهای ریحانه بخشی استفاده شده است.

کتاب “عکاسی دیجیتال” توسط انتشارات نقش با همکاری ابراهیم سلیمانی در ۳۰۷ صفحه و ویراستاری این کتاب با حسن اعرابی که در زمینه ادبیات و خوشنویسی زبانزد است، انجام شده و طراحی جلد و صفحه آرایی کتاب توسط جواد جعفری صورت گرفته است.

حجت الله عطایی دانش آموخته عکاسی از انجمن سینمای جوان قم، دبیر هنر با سابقه ۲۵ سال تدریس عکاسی و خوشنویسی، عضو انجمن عکاسان ایران و عکاسان مطبوعاتی ایران، مدرس و عضو هیات مدیره انجمن عکاسان قم، سابقه و همکاری با خبرگزاری مهر، جام جم آنلاین، آژانس عکس دوبین نت، آژانس عکس ایران، مجله پنجره، همشهری آیه و سرزمین من در کارنامه هنری خود دارد.