از دعوت همه اقشار برای حضور آیت الله یزدی در انتخابات میان دوره مجلس خبرگان تشکر می کنم
از دعوت همه اقشار برای حضور آیت الله یزدی در انتخابات میان دوره مجلس خبرگان تشکر می کنم
رحمانی اظهار داشت: پیرو دعوت و درخواست های مردمی از آیت الله یزدی برای شرکت در انتخابات خبرگان استان قم ، حضرت آیت الله یزدی ابتداءً استنکاف می کردند و می فرمودند از لطف همه آقایان به بنده تشکر می کنم ولی بنای شرکت در انتخابات را ندارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، کمال رحمانی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم با اشاره به درخواست های متعدد مردمی برای حضور آیت الله یزدی در انتخابات میان دوره مجلس خبرگان رهبری در قم اظهار داشت: همان طور که می دانید برای حضور حضرت آیت الله یزدی درخواست های متعدد و فراوانی از سوی اقشار مختلف مردم شریف قم صورت گرفت که بنده بر خود لازم میدانم اولا از همه آنها تشکر کنم و ثانیا به چند دسته از این دعوت ها اشاره خاص کنم.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین این دعوتها ، دعوت علماء و بزرگان حوزه علمیه قم از جمله آنها از اعضای محترم جامعه مدرسین بوده است، طلاب، فضلاء و اساتید سطوح عالی، تشکل ها و نهادهای مختلف حوزوی نیز جزء دعوت کنندگان بودند.

وی افزود: دیگری درخواست جمع کثیری از دانشجویان، اساتید دانشگاه ها و معلمان ، فرهنگیان عزیز استان قم و دعوت مکرر و متعدد کسبه و بازاریان قم و معتمدین شهر کریمه اهل بیت سلام الله علیها بوده است.

رحمانی ادامه داد:پیرو همین دعوت و درخواست از آیت الله یزدی برای شرکت در انتخابات خبرگان استان قم ، حضرت آیت الله یزدی ابتداءً استنکاف می کردند و می فرمودند از لطف همه آقایان به بنده تشکر می کنم ولی بنای شرکت در انتخابات را ندارم.

وی افزود: لکن پس از چند ماه که درخواست ها و دعوت های متعدد اقشار مختلف مردم شریف قم به ایشان واصل می شد و در این دعوت ها به این جمله مقام معظم رهبری اشاره می شد که فرمودند: (امثال جناب آقای یزدی یا جناب آقای مصباح، کسانی هستند که وقتی در مجلس خبرگان حضور داشته باشند، مجلس وزانت بیشتری پیدا می‌کند. نبودن اینها در مجلس خبرگان، به اینها هیچ‌گونه ضرری نمیزند. بله، برای مجلس خبرگان نبودن اینها خسارت است.) که نشان از عنایت ویژه رهبر معظم انقلاب به آیت الله یزدی بود، بالاخره ایشان، قبول نمودند که در انتخابات میان دوره ای خبرگان قم شرکت کنند.

رحمانی با قدردانی از همه عزیزانی که این مهم را مطالبه کرده و باعث حضور آیت الله یزدی علی رغم میل قبلی ایشان شدند، گفت: به هرحال بر همگان آشکار است که حضرت آیت الله یزدی در زمره بزرگانی است که از ابتدای نهضت تا آخر عمر شریف امام راحل (ره) یار و یاور ایشان بوده اند و اکنون نیز به عنوان عمار انقلاب در کنار مقام عظمای ولایت ایستاده اند و نظام اسلامی از برکات وجود ایشان بهره می برد، ان شاء الله که این انتخابات یک انتخابات پرشور و دشمن شکن باشد.