قم برای متعرضان به حقوق مردم ناامن خواهد شد
قم برای متعرضان به حقوق مردم ناامن خواهد شد
سرداررادان، فرمانده انتظامی کل کشور گفت: فرمانده جدید انتظامی قم مأموریت دارد این استان را برای کسانی که نسبت حقوق مردم تعرض می کنند، ناامن کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سردار احمد رضا رادان بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در سخنانی اظهار داشت: قم با وجود بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران
فضای معنوی بدون تکراری داشته و یادگارانی همانند شهیدان زین الدین دارد و قیام نوزده دی از این شهر برخواست و حوزه‌های علمیه در این شهر مهد تربیت علما و فضلا و ترویج دین شدند.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور ابراز داشت: قم آغوش خود را به روی میلیون‌ها زائر از استان‌های کشور و جهان باز کرده و همواره در تلاطم مناجات و عبادت است و خدمت در قم با این ویژگی‌های برجسته، شور آفرین و درخور ستایش است.

وی با بیان اینکه هر کسی در قم قرار بگیرد باید خدا را شاکر باشد و سر به سجده بگذارد افزود: فرصت خدمتگذاری بسیار کوتاه است و زمان به سرعت می‌گذرد و کسانی که در جایگاه مسئولیت قرار می‌گیرند باید این توفیق الهی را قدر بدانند تا در این صحنه نقش آفرین باشند.

سردار رادان گفت: مسئولان باید به اندازه‌ای تلاش و خدمت کنند تا در خاطر مردم بماند و قبول مسئولیت در حقیقت فرصت برداشتن توشه‌ای برای آخرت است.

وی تاکید کرد: برای مردم ایران اسلامی که شایسته تکریم هستند باید خدمت خالصانه و بی منتی داشته باشیم‌.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور افزود: یکی از اسامی قیامت روز حسرت است و انسان باید بر اساس آنچه در توان دارد در مسیر خدمت گام بردارد و در این زمینه به گونه‌ای کار کند که در روز قیامت حسرت عدم انجام آن را نخورد.

برخی از استان‌ها در کشور بسیار مهم هستند و استان قم اینگونه است

وی در ادامه با بیان اینکه برخی از استان‌ها در کشور بسیار مهم هستند و استان قم اینگونه است افزود: با توجه به حوادثی که در استان خوزستان رخ داد و با پایان کار فرمانده انتظامی این استان، به این فکر بودیم که چه کسی را می‌توان انتخاب کرد تا جنس سخت این مأموریت را در خوزستان که دشمنان چشم طمع به آن دارند و تلاش می‌کنند بین قومیت‌ها فاصله افکنی کنند و دست اندازی هایی داشته باشند به خوبی بشناسد و از عهده آن برآید.

سردار رادان اضافه کرد: کسی که برای این مسئولیت در استان خوزستان باید انتخاب می‌شد، می‌بایست جغرافیا و مأموریت‌های نیروی انتظامی را به درستی بشناسد و با اقتدار و مردمداری عمل کند که سردار میرفیضی به واسطه ویژگی‌های خاصی که داشت انتخاب شد و وی اهل تدبیر و درایت و البته در جایی که نیاز است اهل رأفت و مهربانی است.

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور همچنین بیان داشت: استان قم نیز دارای ویژگی‌های خاصی است که باید فردی را برای فرماندهی قم انتخاب می‌کردیم که بتواند ادامه دهنده مسیر قبلی باشد و سردار میرحیدری به واسطه شناخت قم و طی کردن سطوح مختلف فرماندهی انتخاب خوبی بود.

وی‌گفت: سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی استان‌های همانند گیلان، قزوین، یزد و اصفهان را برعهده داشته که این تجربیات می‌تواند وی را در انجام مأموریت در استان قم که از استان‌های مختلف کشور در این شهر زندگی می‌کنند یاری دهد.

سردار رادان تاکید کرد: سردار میرحیدری ویژگی‌های خوب یک فرمانده را دارد و از مجموعه استان توقع می‌رود که با وی همراهی کنند و وی نیز وظیفه دارد که تعامل خوبی با بیوت مراجع و تمامی دستگاه‌های متولی تأمین امنیت داشته باشد و مأموریت دارد قم را برای کسانی که نسبت حقوق مردم تعرض دارند ناامن کند که سارقین و خاطیان از جمله آنان هستند و باید تاکید کرد که دوران سخت این افراد در این دوره باید به اتمام برسد و نسبت به خانواده‌های عزیز شهدا تکریم لازم را داشته باشند و معیشت پرسنل را دنبال و لحظه‌ای از آن غافل نباشد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر