نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه مریم استان قم برپا شد
نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه مریم استان قم برپا شد
دومین نمایشگاه «کسب و کارهای کوچک» در کتابخانه های عمومی، به میزبانی کتابخانه عمومی مریم ویژه بانوان توانمند با استقبال مردم و برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه صاحبان مشاغل خانگی برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، در راستای برگزاری دومین همایش بین‌المللی کتابخانه‌های عمومی با عنوان «کتابخانه‌های عمومی و کسب و کارهای کوچک» در ۲۵ و ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهر مشهد، دومین نمایشگاه «کسب و کار های کوچک» در کتابخانه های عمومی استان قم، به میزبانی کتابخانه عمومی مریم ویژه بانوان توانمند با استقبال مردم و برگزاری دو کارگاه آموزشی ویژه صاحبان مشاغل خانگی برگزار شد.

همچنین با همکاری بسیج سازندگی ناحیه امام حسین (ع) و گروه جهادی شهیدان خبازنو، در حاشیه این نمایشگاه، دوکارگاه آموزشی «قیمت گذاری محصول و آموزش اپلیکیشن کسب و کار» و «غرفه داری برای تولیدکنندگان و فروشندگان» با تدریس ابراهیم کاهدی، رئیس کانون اسلامی مهندسین استان قم و حیدر خلیلی، مشاور کسب و کار و نویسنده کتاب «من هدفمند» برگزار شد.

برگزاری نمایشگاه کسب و کارهای کوچک ویژه کودکان تولید کننده صنایع دستی با هدف ایجاد انگیزه و آموزش کارآفرینی و برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز به کودکان همنام با حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه بود.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم