نباید آسیب‌های اجتماعی خود قم را نادیده گرفت
نباید آسیب‌های اجتماعی خود قم را نادیده گرفت

احمد امیر آبادی فراهانی ضمن حضور در محل ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری قم، در جمع خبرنگاران بیان کرد: از جمله مسائلی که در اولویت‌های اول پیگیری خواهیم کرد، مسئله رفع مشکلات معیشتی مردم است، مبارزه با فسادهای موجود و شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از مسائل مهم مورد پیگیری است. وی ادامه داد:  از […]

احمد امیر آبادی فراهانی ضمن حضور در محل ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری قم، در جمع خبرنگاران بیان کرد: از جمله مسائلی که در اولویت‌های اول پیگیری خواهیم کرد، مسئله رفع مشکلات معیشتی مردم است، مبارزه با فسادهای موجود و شفافیت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز از مسائل مهم مورد پیگیری است.

وی ادامه داد:  از جمله مسائل خاص استان قم که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که استان قم برای تمام جهان اسلام نسخه می‌پیچد اما نباید آسیب‌های اجتماعی و مشکلات خود مردم قم را نادیده گرفت، باید با حفظ ارزش‌های دینی و شئونات اسلامی فضای نشاط بیشتری در قم فراهم شود، هرچند تاکنون کارهای بسیار خوبی انجام شده اما هنوز به نقطه‎ی مطلوب نرسیده‌ایم.

امیر آبادی عنوان کرد: نمایندگان وکلای مردم هستند و وظیفه‎ی ما به عنوان نمایندگان مجلس دفاع از حقوق مردم است و امیدواریم بتوانیم در مجلس شورای اسلامی مدافع حقوق ملت ایران  باشیم. 

انتهای پیام