کتاب سبک زندگی اسلامی منتشر شد
کتاب سبک زندگی اسلامی منتشر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،دوره شش جلدی سبک زندگی اسلامی از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد. کتاب «اوقات فراغت بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» به قلم فرج‌الله میرعرب»، کتاب «نماز بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،دوره شش جلدی سبک زندگی اسلامی از سوی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

کتاب «اوقات فراغت بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» به قلم فرج‌الله میرعرب»، کتاب «نماز بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» به قلم عباس کوثری، کتاب «عبادت و بندگی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» به قلم عباس کوثری، کتاب «سبک زندگی اهل بیت (ع)؛ ویژگی‌ها، حجیت و قلمرو» به قلم محمدصادق یوسفی مقدم از جمله این آثار هستند.

همچنین کتاب «دعا بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» به قلم عباس کوثری و کتاب «مبانی سبک زندگی اسلامی بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع)» به قلم محمد کاویانی، فرج‌الله میرعرب و محمدصادق یوسفی مقدم از دیگر کتاب‌های این دوره شش جلدی است.