شاهین و گر‌گ‌های بلا به صحنه می‌روند
شاهین و گر‌گ‌های بلا به صحنه می‌روند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،روابط عمومی حوزه هنری استان قم اعلام کرد نمایش کودک و نوجوان شاهین و گرگ‌های بلا به کارگردانی جواد پیروزی به زودی و در آذر و دی ماه ۱۳۹۸ در قم به روی صحنه می‌رود.  نمایشنامه این اثر که بر اساس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،روابط عمومی حوزه هنری استان قم اعلام کرد نمایش کودک و نوجوان شاهین و گرگ‌های بلا به کارگردانی جواد پیروزی به زودی و در آذر و دی ماه ۱۳۹۸ در قم به روی صحنه می‌رود.

 نمایشنامه این اثر که بر اساس طرحی از سید حسین فدایی حسین و مجید امیری نوشته شده‌است داستان دو گرگ بلاست که نقشه‌شان برای بدست آوردن حیوانات طویله شکست خورده و به بیابانی خشک و بی‌آب فرار کرده‌اند و در آنجا با درختی سرسبز مواجه می‌شوند .

حمید لاجوردی، ماشالله کوهستانی، عطا منتظری و فریده یوسفی بازیگران این نمایش هستند و فاطمه عبدالله زاده طراحی صحنه و لباس و حامد جهانبخش ساخت موسیقی این اثر نمایشی را به عهده دارند.

این نمایش با مشارکت حوزه هنری قم و اداره کل ارشاد  اسلامی استان در سالن آمفی تئاتر تالار مرکزی شهر به روی صحنه خواهد رفت.