با روحیه بسیجی مصرف سوخت در کشور به خوبی مدیریت شد
با روحیه بسیجی مصرف سوخت در کشور به خوبی مدیریت شد
خوش‌لهجه با اشاره به بحث ناترازی جریان گاز در زمستان سال جاری، بیان کرد: این روحیه و فرهنگ بسیج در صنعت نفت و گاز کشور بود که توانست مصرف سوخت در کشور را به خوبی مدیریت کند تا استان‌های مناطق سردسیر مرزی و شمالی کشور در روزهای بسیار سرد سال با قطعی گاز مواجه نشوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مرتضی خوش‌لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم ظهر امروز شنبه بیستم اسفند در جلسه شورای بسیج پایگاه شهید چمران شرکت گاز استان قم ضمن تقدیر از جایگاه شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت کشور، اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون خون‌های پاک و مجاهدت‌های این عزیزان است و همه ما باید قدردان این ارزش‌ها باشیم.

وی ضمن بزرگداشت روز شهداء، خاطرنشان گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، زنده نگه داشتن یاد شهداء، کمتر از شهادت نیست و بر همین مبنا پایگاه بسیج شهید چمران شرکت گاز استان قم در برنامه‌های مختلف یادواره‌های شهداء و تجلیل از خانواده‌های آنان حضوری چشمگیر و فعال داشته است.

خوش‌لهجه از قم به عنوان ام‌القرای جهان اسلام یاد و در این باره تصریح کرد: استان قم علی‌رغم این که از لحاظ جغرافیایی وسعت زیادی ندارد، با این حال در تحولات جهانی نقش بسیاری مهمی را ایفا می‌کند و شیعیان و تمام آزادی‌خواهان در هر جایی از عالم که باشند؛ به قم و تحرکات آن چشم دارند.

وی همچنین با اشاره به تحصیل طلاب و دانشجویان غیرایرانی در قم، خاطرنشان کرد: تمامی افراد غیرایرانی که در قم حضور دارند؛ به عنوان سفیران کشورهای خود محسوب می‌شوند که این موضوع اهمیت بیش از پیش فعالیت‌های فرهنگی را در قم اثبات می‌کند.

خوش‌لهجه از بسیج به عنوان نهادی نام برد که باید در همه میدان‌ها حضور داشته باشد و با فعالیت‌ منظم و جهادی، خدمات خود را در عرصه‌های مختلف ارائه کند.

وی با اشاره به بحث ناترازی جریان گاز در زمستان سال جاری، بیان کرد: این روحیه و فرهنگ بسیج در صنعت نفت و گاز کشور بود که توانست مصرف سوخت در کشور را به خوبی مدیریت کند تا استان‌های مناطق سردسیر مرزی و شمالی کشور در روزهای بسیار سرد سال با قطعی گاز مواجه نشوند.

خوش‌لهجه حضور سه تن از اعضای هیئت مدیره و سایر مدیران شرکت گاز استان قم در شورای پایگاه بسیج شهید چمران را از افتخارات این شرکت عنوان کرد و در ادامه گفت: ترکیبی از تجربه، نیرو و نشاط جوانی با رویکرد حل مسئله در مدیران و کارکنان بسیجی شرکت گاز استان قم وجود دارد و بر این اساس پیشنهادات بسیاری از سوی شرکت گاز استان قم برای مدیریت مصرف سوخت به ستاد ارائه شد.

وی همچنین تشکیل کانون‌های جهاد اقتصادی و دوره‌های آموزشی جهاد تبیین در بسیج را امری لازم و ضروری دانست و در این باره توضیح داد: برگزاری دوره‌های آموزشی به همراه دعوت از اساتید با تجربه و صاحب‌نام، می‌تواند گره‌گشای بسیاری از معضلات این روزهای کشور باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت گاز استان قم