دستگیری قاچاقچی موادمخدر با ۱۰۱ کیلو تریاک در قم
دستگیری قاچاقچی موادمخدر با ۱۰۱ کیلو تریاک در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شد. فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه خودرو با هماهنگی مقام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم یک دستگاه تریلی حامل مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان شناسایی و متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه خودرو با هماهنگی مقام قضائی استان برای بازرسی به یگان منتقل و از داخل کابین تریلی ۱۰۱ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب ۶۶ بسته کشف و متهم دستگیر شد.

آقاخانی ضمن قدردانی از همکاری و هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و خراسان شمالی، افزود: در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

فرمانده انتظامی استان قم همچنین همکاری و مشارکت شهروندان را در حفظ و ارتقای امنیت اجتماعی ضروری دانست و از آنان خواست تا در صورت آگاهی از هر گونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.