حضور گسترده مردم شهید پرور قم در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی+فیلم
حضور گسترده مردم شهید پرور قم در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی+فیلم
حضور پرشور، دشمن‌شکن و اعجاب‌انگیز مردم شهید پرور قم، نشان داد که دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، برابر بصیرت، هوشیاری، موقع‌شناسی و ولایت مداری ایرانیان همچنان مغلوب مطلق و رسوای افکار عمومی جهانیان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مردم شهید پرور قم با بصیرت مثال زدنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز حاضر بوده و در حفاظت و صیانت از دستاوردها و ارزش‌ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، کوبنده‌تر از همیشه ندای حق‌طلبی خود را فریاد زدند و با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نمودند.

مردم قم در طول حرکت در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، با سر دادن شعارهای «الله‌اکبر»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» نمایشی از اتحاد و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته‌اند.

همچنین «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «خامنه‌ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مومنین است»، «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم»، از دیگر شعارهای مردم انقلابی قم در راهپیمایی حماسی امروز بود.

التهابات ماه‌های اخیر و تلاش دشمنان در جهت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را بیش از پیش پر اهمیت‌ کرده است و حضور پرشور اقشار مختلف مردم قم در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نشان دهنده آن است که تبلیغات دشمن در میان مردم قم، جایی برای جولان نداشته است.

همچنین پلاکاردها و دست نوشته‌های جالب شهروندان قمی، همه ساله از دیگر صحنه‌های دیدنی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر قم بوده است. در فیلم زیر تعدادی از بانوان بسیجی با در دست گرفتن پلاکاردهایی، به معرفی برخی دستاوردهای جمهوری اسلامی و رشد جایگاه زنان در عمر ۴۴ ساله انقلاب اسلامی پرداختند.