کسب رتبه نخست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در کشور
کسب رتبه نخست اداره کل راه و شهرسازی استان قم در کشور
براساس گزارش وضعیت سامانه پروانه‌های اشتغال به کار مهندسین، کاردان‌ها و معماران تجربی ساختمان (سپامک)، اداره کل راه و شهرسازی استان قم رتبه نخست را در بین استان‌های کشور به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم، رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به سیاست ابلاغی دولت مبنی بر الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز‌های کسب و کار گفت: از اسفند ماه سال ۱۴۰۰ این اداره کل پس از راه اندازی سامانه یکپارچه صدور پروانه‌های اشتغال به کار مهندسین، کاردان فنی و معماران تجربی موسوم به سپامک، در کوتاه‌ترین زمان، اطلاعات و صدور مجوز پروانه اشتغال به کار مهندسین را بارگذاری کرد که ره آورد آن رتبه نخست سامانه سپامک در کشور شد.

ابوالفضل علیخانی افزود: این فرآیند بارگذاری‌ها شامل اطلاعات اعضای سازمان نظام مهندسی و کاردانی، انجمن معماران تجربی، شرکت‌های حقوقی اجرا، طراح و ناظر، آزمایشگاه‌های فنی، دفاتر طراحی ساختمان و انبوه سازان که در قالب فرمت‌ها و رویه‌های خواسته شده انجام شده است.

وی با اشاره به کسب رتبه نخست این اداره کل در کشور، یکی از موارد اصلی ارزیابی سامانه سپامک را میانگین پاسخگویی کارشناسان استان‌ها به درخواست‌ها دانست که رضایتمندی مراجعین و مسئولیت اجتماعی سازمان از مولفه‌های اصلی این انتخاب بوده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای استان قم