شعار تبلیغات اسلامی در قم مشخص شد
شعار تبلیغات اسلامی در قم مشخص شد
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن ذاکری رئوف، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم شعار امسال تبلیغات اسلامی در قم را «هر مسجد و هر مدرسه یک ستاد» عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن ذاکری رئوف رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در جلسه توجیهی برنامه‌های شهرداری قم در دهه فجر انقلاب اسلامی، با تأکید بر اینکه شهرداری قم یکی از عناصر فعال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، گفت: همه ما همواره شاهد حضور مؤثر شهرداری در مناسبت‌ها و مراسم‌های انقلابی به‌ویژه در دهه فجر هستیم.
وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با مردم قم فرمودند راهبرد اصلی دشمن کتمان ایام‌الله است و قبل‌تر هم فرمودند که جهاد تبیین، جهاد فوری و قطعی است.
ذاکری رئوف اظهار کرد: ما امر به جهاد تبیین داریم، عرصه، عرصه جهاد است، راهبرد اصلی دشمن هم کتمان ایام‌الله است تا این ایام به فراموشی سپرده شود، عناصر اصلی و سربازان خط مقدم این جبهه نیز دست‌اندرکاران فعالیت در مساجد هستند که امیدوار هستیم با همکاری یکدیگر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بتوانیم دهه فجر متفاوتی را رقم بزنیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم شعار امسال تبلیغات اسلامی در قم را «هر مسجد و هر مدرسه یک ستاد» عنوان کرد و گفت: خادمین مساجد با مساجد اطراف خود ارتباط برقرار کنند و با توجه به تمرکزی که دشمن در این جنگ بر نوجوانان و جوانان دارد، فضا برای حضور این قشر فراهم شود.
وی خطاب به حاضرین در جلسه گفت: ما در ستاد دهه فجر به دنبال فراگیرکردن جشن‌ها هستیم و شما هم سعی کنید همه محل را تحت تأثیر قرار دهید، کار اصلی با شماست.
ذاکری رئوف تصریح کرد: راهپیمایی روز ۲۲ بهمن‌ماه مورد تأکید است؛ به دنبال پویایی و فعال بودن مسیر راهپیمایی با برپایی غرفه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان و غرفه‌های خدماتی و فرهنگی هستیم تا با توجه به اعیاد ماه رجب یک جشنواره برگزار کنیم.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا