تخریب راهکار منوریل نیست/تکمیل پروژه با تهاتر نفتی توسط دولت/به زودی منوریل تعیین تکلیف می شود
تخریب راهکار منوریل نیست/تکمیل پروژه با تهاتر نفتی توسط دولت/به زودی منوریل تعیین تکلیف می شود
معتمدی با اشاره به اتمام پرونده منوریل در سطح استانی، اظهار داشت: با پیگیری های زیاد در مجموعه استان، شهرداری و شورا این پروژه که هشت سال رها شده بود با همدلی که ایجاد گردید، نهایی شده است و امیدواریم به زودی این مهم که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری است، تعیین تکلیف گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، ابراهیم معتمدی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در گفتگو با خبرنگار نسیم قم با اشاره به آخرین وضعیت پروژه منوریل در قم اظهار داشت: منوریل پروژه ای است که موافقان و مخالفانی در ذیل توجیه پذیری دارد، جلسات متعددی نیز ناظر به همین مورد برگزار گردید تا همه دیدگاهها به دقت بررسی شود و بدانیم چه چشم اندازی را برای این پروژه باید در نظر بگیریم.
وی افزود: در زمینه منوریل سه راه بیشتر وجود ندارد، یا باید آن را رها کرد، یا باید آن را تخریب نمود و یا اقدام به تکمیل آن کرد، پروژه ای که ۵ تا ۶ هزار میلیارد تومان هزینه شده و چند هزار میلیارد تجهیزات آن در انبار است را نمی توان به این سادگی تخریب کرد و یقینا به سرانجام رساندن آن باید اولویت باشد.
معتمدی ادامه داد: منوریل، پروژه ای است که از سوی دولت وقت در دامان مدیریت شهری قم قرار داده شده است، مشخصا این پروژه دوباره به زمین دولت برگشته است و از طریق تهاتر نفتی در حال انجام می باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به اتمام پرونده منوریل در سطح استانی، بیان کرد: با پیگیری های زیاد در استان، شهرداری و شورا این پروژه که هشت سال رها شده بود در استان با همدلی که ایجاد گردید، نهایی شده است و در حال حاضر پرونده منوریل قم در سازمان برنامه و معاونت اجرایی ریاست جمهوری می باشد و امیدواریم به زودی این مهم نیز که از مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری است، تعیین تکلیف گردد.