زاکانی انتخاب اول شورای اصولگرایان قم
زاکانی انتخاب اول شورای اصولگرایان قم
محمدصادق کاظمی سخنگوی جمعیت رهپویان با اشاره به شایسته گزینی در انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: به دنبال دستیابی به روش‌های واقع بینانه و مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی در جهت معرفی نامزدهای نهایی نیروهای انقلاب هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمدصادق کاظمی سخنگوی جمعیت رهپویان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص سیاست‌های انتخاباتی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی مطرح کرد: برای انتخابات مجلس یازدهم، برنامه سه مرحله‌ای تدوین شده که مرحله اول آن طرح شایستگی‌گزینی است. در این مرحله به دنبال دستیابی به روش‌های واقع بینانه و مبتنی بر ارزش‌های انقلاب اسلامی در جهت معرفی نامزدهای نهایی نیروهای انقلاب هستیم.

وی افزود: افراد شایسته باید راهی مجلس شوند و ما در مرحله دوم برای شایسته‌گزینی به بررسی برنامه‌های نامزد‌ها برای بهبود وضعیت معیشت می‌پردازیم البته جمعیت نیز در مقام مشاوره به نامزدها کمک می‌کند. از نخبگان کشور برای ارائه برنامه‌هایشان دعوت بعمل آورده ایم.

کاظمی در خصوص افرادی که در لیست وحدت اصولگرایان جا ندارند، گفت: به دنبال آن هستیم در مرحله سوم افرادی که شایستگی کمتری نسبت به نامزدهای نهایی دارند به نامزدهای جریان انقلاب اسلامی مشاوره دهند و جمعیت رهپویان نیز تا زمانی که شورای ائتلاف به اصول انقلابی پایبند باشد در این راستا حرکت می‌کند.

وی پیرامون شایعاتی مبنی بر اختلاف بین اعضای شورای ائتلاف اصولگریان قم بیان داشت: به درخواست حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون نفرات شورای اصولگریان از جامعه مدرسین نظرخواهی صورت گرفت که در جواب، جامعه مدرسین گفتند به این مسئله ورود نمی‌کنند، به نظر جمعیت رهپویان، جامعه مدرسین مخالفتی با نفرات اعلام شده ندارد.