پخش زنده از حرم مطهر حضرت معصومه (س) با ترافیک رایگان
پخش زنده از حرم مطهر حضرت معصومه (س) با ترافیک رایگان
پخش زنده ۲۴ ساعته از حرم مطهر بانوی کرامت در فضای مجازی با ترافیک رایگان در دسترس مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، پخش زنده ۲۴ ساعته از صحن امام رضا علیه السلام و ضریح مطهر حرم بانوی کرامت و پخش زنده مراسم شب‌های این حرم مطهر در پرتال جامع آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها فراهم شده است.

در پخش زنده حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تصاویر صحن امام رضا علیه السلام و ضریح مطهر بانوی کرامت با زیر صدای زیارتنامه این حضرت، بیانات مقام معظم رهبری و سخنرانان معروف کشوری و نوا‌های مخصوص حرم مطهر منعکس می‌شود.

همچنین مراسم معارفی حرم مطهر بانوی کرامت شامل سخنرانی و مداحی شب‌های حرم مطهر نیز به صورت زنده در فضای مجازی پخش می‌شود.

علاقه‌مندان برای استفاده از این ظرفیت می‌توانند با مراجعه به پایگاه خبری آستان مقدس به آدرس news.amfm.ir و یا نشانی amfm.ir/live و سامانه تکیه به نشانی tekye.net به صورت زنده حرم مطهر حضرت معصومه (س) را زیارت کنند.

لازم به ذکر است فیلم مراسم، مداحی‌های مناسبتی، صوت برنامه‌ها و عکس نوشت‌ها در سرویس حرم و رسانه پایگاه خبری و یا آدرس amfm.ir/media و گزارش تصویری و گزارش ویدیویی رویداد‌های حرم مطهر در سرویس چند رسانه‌ای پایگاه خبری به آدرس news.amfm.ir/media قابل مشاهده است.

  • منبع خبر : پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها