رونمایی از جدیدترین آثار آیت الله جوادی آملی در قم
رونمایی از جدیدترین آثار آیت الله جوادی آملی در قم
همزمان با هفته پژوهش و فناوری از جدیدترین آثار آیت الله جوادی آملی رو نمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، در آیین رونمایی از جدید ترین آثار منتشر شده آیت الله جوای آملی از ۱۰ عنوان کتاب فقهی ایشان از جمله کتاب الربا، کتاب البیع، کتاب الاصول، کتاب الاجاره، کتاب المکاسب، ثبوت الهلال، کتاب النکاح و قاعده شرط الفقیه، توسط پژوهشگران از دروس و بیاناتشان گردآوری‌شده رونمایی شد.

مدیر پژوهشگاه فقه و اصول معراج در این مراسم با اشاره به جایگاه ارزنده آثار آیت الله جوادی آملی در حوزه‌های علمیه، گفت: ۳۰ محقق و پژوهشگر در گردآوری، تدوین و همچنین تصحیح این آثار ایفای نقش کرده‌اند که نهایتا آثار به تایید آیت الله جوادی آملی رسیده است.

حجت الاسلام عمادی افزود: ۲۵ عنوان کتاب فقهی دیگر نیز در دست تدوین است که نهایتاً تا ۲ سال آینده منتشر شده و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

آیت الله غروی در این مراسم به برخی از ویژگی‌های آیت الله جوادی آملی اشاره کرد و گفت: جامعیت علمی و شخصیتی از جمله ویژگی‌های آیت الله جوادی آملی است که ایشان را تبدیل به یکی از استوانه‌های استوار حوزه‌های علمیه کرده است.

وی همچنین توجه بیشتر به علوم دینی و اسلامی را از برکات زنده انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید قدردان انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم، چرا که فرصت مناسبی برای کار‌های علمی و پژوهش‌های دینی فراهم کرده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای استان قم