شهرستان کهک قم، از مراکز مهم تولید کاپشن کشور
شهرستان کهک قم، از مراکز مهم تولید کاپشن کشور
شهرستان کهک قم با تامین بخش عمده ای از نیاز کشور به مرکز مهمی برای تولید این پوشاک فصل سرد سال تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آقای جانعلی یکی از تولیدکنندگان کاپشن شهرستان کهک می‌گوید: سالانه ۱۵ هزار کاپشن در تولیدی او دوخته و روانه بازار می شود.

این تولیدکننده با بیان اینکه در شهرستان کهک ۱۰۰ کارگاه تولید کاپشن فعال است، گفت: همگی این کارگاه‌ها به صورت خانگی مشغول فعالیت هستند هستند.

آقای حسن زاده یکی دیگر از تولیدکنندگان شهر کهک با بیان اینکه ما ۱۱ ماه در سال تولید داریم، گفت: برای نگه داری محصولات نیازمند انبار هستیم که متاسفانه در حال حاضر به دلیل کمبود فضا از محوطه پارکینگ خانه به عنوان انبار استفاده می‌کنیم.

علیرضا گلچین پور فرماندار شهرستان کهک در خصوص واگذاری زمین به این تولید کنندگان گفت: با دستور استاندار زمینی در محدوده شهر کهک در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در صورت تایید استانداری و انجام کار‌های زیرساختی ظرف پنج ماه آینده زمین در اختیار تولیدکنندگان صنف پوشاک قرار می‌گیرد.

رضا شکاری، شهردار کهک هم از افزایش محدوده شهری شهر کهک خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در داخل شهر زمینی موجود نبود، با افزایش محدوده شهری زمین لازم در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گیرد.

  • منبع خبر : خبرگزاری صدا و سیمای استان قم