قم در حوزه تولید پوشاک اسلامی فعال باشد
قم در حوزه تولید پوشاک اسلامی فعال باشد
آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) گفت: قم می‌تواند در حوزه تولید پوشاک اسلامی فعال باشد و باید صنایعی مرتبط با وضعیت قم در این استان استقرار یافته و فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر شنبه در دیدار رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در سخنانی با اشاره به تلاش‌های بی وقفه رئیس جمهور اظهار داشت: مسئولان کشور و استان می‌بایست از رئیس جمهور الگو بگیرند و همگان باید تلاش کنند تا در جهت حل مشکلات مردم قدم‌هایی بردارند.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) بیان داشت: نباید برای دولت هزینه درست کرد و مسئولان باید عافیت طلبی را کنار گذاشته و برای حل مشکلات تلاش کنند و باری از دوش دولت بردارند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید تلاش خود را در راستای خدمت به مردم معطوف کنند افزود: مسئولان کشوری و استانی به دلیل جایگاهی که شهر مقدس قم با وجود بارگاه کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه‌های علمیه دارد و خاستگاه انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، باید اقدامات مضاعفی انجام دهند.

امام جمعه قم ابراز داشت: قم می‌تواند در حوزه تولید پوشاک اسلامی فعال باشد و در صنعت نیز باید صنایعی مرتبط با وضعیت استان استقرار یافته و فعالیت کنند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر