عادی انگاری کرونا در سطح استان قم زیاد شده است
عادی انگاری کرونا در سطح استان قم زیاد شده است
مهدی مصری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم بر لزوم گسترش مسائل مربوط به بهداشت در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: عادی انگاری کرونا در سطح استان قم زیاد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، جلسه ویژه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم صبح شنبه بعد از تبدیل وضعیت کرونایی استان از رنگ آبی به رنگ زرد برگزار شد.

این جلسه به مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم و با حضور مدیرکل مدیریت بحران استانداری استان قم و همچنین معاونین دانشگاه علوم پزشکی و رؤسای مراکز درمانی قم برگزار شد.

در این جلسه مباحث مربوط به حوزه بهداشت و جلوگیری از گسترش پیک کرونایی در استان قم بحث و تبادل نظر و بر لزوم استفاده از ماسک و رعایت دستورات بهداشتی تاکید شد.

تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بر گسترش مسائل بهداشتی در سطح جامعه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در این جلسه بر گسترش مسائل مربوط به بهداشت در سطح جامعه تاکید کرد و گفت: عادی انگاری کرونا در سطح استان قم زیاد است.

مصری با اشاره به اینکه کمیته‌های ستاد کرونا باید فعال شوند ابراز داشت: مراسم‌های مختلفی از جمله مراسم‌های مذهبی این روزها در سطح استان برگزار می‌شود که در تمامی این برنامه‌ها رعایت شیوه نامه‌ها می‌بایست در دستور کار مسئولان باشد.

وی همچنین تاکید کرد: کمیته طب ایرانی زیر مجموعه ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی قم دایر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به اینکه نگران وضعیت کرونایی در قم هستیم ابراز داشت: در وضعیت کنونی توجه به مسائل بهداشتی در اولویت است و باید همه به کمک عرصه بهداشت و درمان بیایند.

در روز گذشته یک نفر به دلیل ابتلاء به کرونا در قم جان خود را از دست داد و در حال حاضر ۶۰ بیمار مشکوک به کرونا در قم بستری هستند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر