تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و حوزه‌های علمیه امضا شد
تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد و حوزه‌های علمیه امضا شد
سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) حفظ میراث امام(ره) را نیازمند زیربنای دینی دانست و گفت: همکاری کمیته امداد با حوزه‌های علمیه در قالب تفاهم‌نامه افزایش می‌یابد تا زیرساخت‌های فکری برای آینده و مأموریت‌های امام(ره) و رهبری در عرصه محرومیت‌زدایی تامین شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و حوزه علمیه که با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در قم برگزار شد، با بیان اینکه تلاش مضاعف و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری به‌عنوان یک سرمایه بزرگ کارهای فرهنگ بزرگ در دستور کار قرار گیرد، گفت: کمیته امداد یادگار امام عزیز است و این خود کار مضاعفی را برای دوش ما می‌گذارد.

وی با بیان اینکه حفظ میراث امام خمینی(ره) نیازمند زیربنای محکم از معارف دینی و الهی است، گفت: همکاری کمیته امداد با حوزه‌های علمیه در قالب تفاهم‌نامه افزایش می‌یابد تا زیرساخت‌های فکری برای آینده و مأموریت‌های امام(ره) و رهبری در عرصه محرومیت‌زدایی تامین شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: ما به دنبال این هدف هستیم که با تکیه بر اندیشه خیر و احسان برای تبلیغ تخصصی در حوزه زکات کارهای ویژه انجام دهیم چراکه اگر گفتمان خیر و احسان در جامعه مورد توجه باشد، افراد آن جامعه برابر آسیب‌های اجتماعی حفظ می‌شوند.

بختیاری با تاکید بر اینکه اشتغال‌زایی مددجویان یکی از اهداف کمیته امداد است، عنوان کرد: تلاش ما این است که مددجویان با رسیدن به اشتغال پایدار دیگر نیازی به نهادهای حمایتی نداشته باشند.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس