فوتسالیست‌های ناشنوای قم قهرمان ایران شدند
فوتسالیست‌های ناشنوای قم قهرمان ایران شدند
توحید محمدی، دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم گفت: فوتسالیست‌های ناشنوای قم یک بار دیگر توانمندی خود را به نمایش گذاشته و با شایستگی قهرمان ایران شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، توحید محمدی اظهار کرد: ۱۵ تیم از استان‌های مختلف در مسابقات سال ۱۴۰۱ فوتسال ناشنوایان قهرمانی کشور حضور داشتند و این رقابت‌ها با عنوان یادواره شهید شوری‌زاده به میزبانی هیات سیستان و بلوچستان در شهر زاهدان به انجام رسید.

وی ادامه داد: تیم منتخب هیات ناشنوایان استان قم به سرمربیگری حسین نوری و سرپرستی محمدرضا ابوالحسنی به این دوره از رقابت‌ها اعزام شد و با نمایشی خیره کننده در مراحل مقدماتی، حذفی و فینال مجموعا در ۶ مسابقه موفق به شکست حریفان و کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شد.

دبیر هیات ورزش‌های ناشنوایان استان قم افزود: تیم ناشنوایان قم در دیدار نهایی این رقابت‌ها به مصاف تیم هیات سیستان و بلوچستان میزبان رقابت‌ها رفت و در مقابل این تیم که منتخبی از ملی‌پوشان فوتسال ناشنوایان ایران است در ضربات پنالتی نتیجه ۳ بر ۱ صاحب برتری شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

وی با اشاره به ترکیب تیم اعزامی قم به این رقابت‌ها افزود: اسماعیل شاه‌زید، مهدی تبریزی، محمدرضا آزادی‌فر، احسان فلاح، مهدی خدایی‌زاده، شایان عندلیب‌اردکانی، محمدمهدی قربانی، سیدمحمد جدّایی، سیدمرتضی هاشمی، سعید خلیلی، سعید بهرامی و علیرضا کربلایی در این رقابت‌ها اعضای تیم ناشنوایان قم بودند.

محمدی با بیان اینکه ملی‌پوشان ناشنوای قم علی زینلوند و سیاوش زینلوند در این دوره از رقابت‌ها در ترکیب تیم قم حضور نداشتند، تصریح کرد: ارزش این قهرمانی به این دلیل بسیار بالا است که تیم ناشنوایان قم در سال ۱۴۰۰ هم توانسته بود عنوان قهرمانی ایران را کسب کند و بدین‌ترتیب از قهرمانی خود دفاع کرد تا یک بار دیگر توانمندی ناشنوایان ورزشکار قم در رشته فوتسال را به نمایش بگذارد.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس