استاندار قم دستور تشکیل مجمع خیران ورزش را صادر کرد
استاندار قم دستور تشکیل مجمع خیران ورزش را صادر کرد
عباس شیرمحمدی، مدیرکل دفتر امور اقتصادی استانداری قم گفت: استاندار قم برای موضوع تشکیل مجمع خیران ورزش و راه اندازی آن در این استان دستور لازم را صادر کرده است تا کسانی که به ورزش قهرمانی کمک می‌کنند به صورت منسجم‌تری فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، عباس شیرمحمدی گفت: راه اندازی مجمع خیران ورزش کار ویژه‌ای در استان قم است که به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: اتفاق خوبی که امسال در قم رقم خورد این بود که یکی دو شرکت متولی ورزش قهرمانی شدند و به عنوان نمونه در فوتسال یک کارخانه باشگاه لیگ برتری قم را خرید و اکنون به خوبی برای تیم فوتسال قم هزینه می‌کند.

وی ابراز داشت: در ورزش قهرمانی با شرکتی صحبت شد که هفت قهرمان ملی و جهانی استان را تحت حمایت مالی قرار دهد و ماهانه مبلغی به آنان پرداخت نماید و منتظر معرفی این افراد از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم هستیم.

شیرمحمدی ادامه داد: این اقدام با هدف کسب سهمیه المپیک و رشد ورزش قهرمانی استان قم صورت می‌گیرد و روی گسترش ورزش قهرمانی استان اثرگذار است.

وی تاکید کرد: پس از حمایت مالی از این هفت نفر سعی خواهیم کرد در ادامه کار خود رشته‌های ورزشی و افراد بیشتری را تحت حمایت قرار دهیم.

وی گفت: در پی این هستیم تا مربیانی که شاگردانشان قهرمان شده‌اند را از طریق شرکت‌های خصوصی و کارخانجات حمایت کنیم تا کسانی که سالیان سال قهرمان پرورش دادند به فکرشان بوده و به آنان کمک مالی شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا