اعزام سفیران کریمه به ۶ استان به مناسبت رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت
اعزام سفیران کریمه به ۶ استان به مناسبت رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت
حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده، رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به اعزام کاروان‌های سفیران کریمه به استان‌های تهران، اصفهان، لرستان، مازندران، سمنان و زنجان از امروز تا 15 آبان‌ماه، گفت: حضور در بیمارستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه و حضور در مناطق محروم مهم‌ترین فعالیت‌های سفیران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، حجت‌الاسلام مهدی حسین‌زاده در گفت و گو با خبرنگاران، با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت اظهار کرد: برای این مناسبت، کاروان های سفیران کریمه با محوریت شعار «در سایه سار کریمه؛ حجاب آرمان شهدای فاطمی» در ۶ استان تهران، اصفهان، لرستان، مازندران، سمنان و زنجان برنامه های متنوعی را اجرا خواهندکرد.

وی افزود: حضور در بیمارستان‌ها، برنامه‌های رسانه‌ای و گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه از مهم‌ترین فعالیت های سفیران کریمه در استان ها است.

رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه هر کاروان سفیران کریمه شامل سخنران، مداح و خادمان حامل پرچم متبرک حضرت معصومه (س) است، ادامه داد: از دیگر فعالیت های سفیران کریمه در استان ها حضور در مجالس عزاداری مساجد و حسینیه ها، حضور در مراسم حاشیه شهرها و مناطق محروم به همراه پرچم متبرک حرم مطهر بانوی کرامت و توزیع متبرکات فاطمی در میان مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سفیران کریمه از امروز ۱۱ آبان‌ماه از حرم مطهر بانوی کرامت اعزام می شوند و تا یکشنبه ۱۵ آبانماه با اجرای برنامه های فرهنگی متنوع در استان ها حضور خواهند داشت.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس