تیم سوهان محمد سیما روز گذشته از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر میهمان تیم ستارگان ورامین بود و با نتیجه ۴ بر ٣ نتیجه را به این تیم واگذار کرد؛ گل های تیم محمد سیما در این دیدار را روح الله ایثاری و علیرضا وفایی به ثمر رساندند. سرمربی تیم محمد سیما در گفت وگو […]

تیم سوهان محمد سیما روز گذشته از سری رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر میهمان تیم ستارگان ورامین بود و با نتیجه ۴ بر ٣ نتیجه را به این تیم واگذار کرد؛ گل های تیم محمد سیما در این دیدار را روح الله ایثاری و علیرضا وفایی به ثمر رساندند.

سرمربی تیم محمد سیما در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با توجه به این که از بازیکنان جوان در ترکیب تیم بهره می بردیم در دقایق ابتدایی بازی مقداری تحت تاثیر جو سالن قرار گرفتیم و روی دو اشتباه دو گل دریافت کردیم.

وی افزود: با گذشت زمان تیم ما به شرایط بهتری رسید و با ارایه یک بازی قابل قبول و برتری حملات موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

محسن حسن زاده در ادامه اظهار کرد: در طول بازی بازیکنان تیم موقعیت های بسیار خوبی را روی دروازه ستارگان ایجاد کردند ولی با کم تجربگی و بی دقتی این موقعیت‌ها را از دست دادند.

وی ادامه داد: تیم ستارگان ورامین با وجود بازیکنان با تجربه در ترکیب خود از موقعیت هایی که داشت به خوبی استفاده کرد و در نهایت نتیجه بازی را بازیکنان با تجربه ستارگان ورامین رقم زدند.

سرمربی تیم محمد سیما با اشاره به بازی خوب تیم قم تصریح کرد: در روزی که تیم ما شایسته کسب امتیاز بود بازی را واگذار کردیم، تیم محمد سیما از معدود تیم هایی بود که موفق شد ستارگان ورامین را دقایق زیادی در زمین خود تحت فشار قرار دهد ولی با موقعیت سوزی نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم.

وی افزود: این شکست چیزی از ارزش های بازیکنان ما کم نکرد، چرا که این بازیکنان یک بازی بسیار خوب ارایه کردند.