حساب فریب‌خوردگان از حساب معاندان جداست
حساب فریب‌خوردگان از حساب معاندان جداست
آیت‌الله نوری همدانی یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: در حوادث اخیر برخی به دلیل هیجانات و تحت تاثیر رسانه‌های بیگانه دست به اقداماتی زدند که باید حساب آن‌ها را از کسانی که با نظام عناد داشته و با برنامه‌ریزی به دنبال ضرب زدن به مردم بودند، جدا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، این مرجع تقلید شیعیان پیش از ظهر امروز در دیدار سردار حسین اشتری فرمانده انتظامی کشور ضمن تبریک ایام فرخنده ماه ربیع الاول از خدمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و ایجاد نظم در جامعه تجلیل کرد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه افزود: امام صادق علیه السلام فرمودند: « ثَلَاثَهُ أَشْیَاءَ یَحْتَاجُ النَّاسُ طُرّاً إِلَیْهَا الْأَمْنُ وَ الْعَدْلُ وَ الْخِصْبُ»؛ یعنی در هر جامعه ای مردم به سه چیز نیاز دارند: امنیت و عدالت و فراوانی نعمت. باید توجه داشت هر سه این امور با مسئولیت شما ارتباط مستقیم دارد. رشد و پیشرفت جامعه تنها در سایه امنیت تحقق پیدا می کند. عدالت یعنی رعایت حقوق و گرفتن حق مظلوم که در آن نمی توان کوتاهی نمود. و سوم فراوانی نعمت  و بر طرف نمودند مایحتاج مردم و نیاز های ضروری مردم.

مرجع تقلید شیعیان با تجلیل از اقدامات صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی افزود: شما و عزیزان همراه در برقراری امنیت و ایجاد ثبات در جامعه موفق بوده اید باید توجه داشت هر قدم شما در ثبات امنیت و ایجاد آرامش عبادت است.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: در این جریانات اخیر دشمنان با صرف هزینه های گزاف و تبلیغات وسیع از رسانه های معاند سعی در ضرب زدن به نظام مقدس اسلامی را داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: در جهان کنونی این جریان حقوق بشر به صورت ابزاری در دست استکبار جهانی قرار گرفته تا بدین وسیله خواسته های نا مشروع خویش را بر ملت های آزادی خواه تحمیل کنند.

 

 

  • منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله حسین نوری همدانی