آیت‌الله علوی گرگانی: باید مراقب باشیم که دشمن از غفلت‌ها سوءاستفاده نکند
آیت‌الله علوی گرگانی: باید مراقب باشیم که دشمن از غفلت‌ها سوءاستفاده نکند

– اخبار استانها – به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بنیاد خاتم الاوصیاء ( جبهه مردمی فرهنگی اجتماعی تهران و قم) که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: همیشه باید […]

– اخبار استانها –

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از اعضای بنیاد خاتم الاوصیاء ( جبهه مردمی فرهنگی اجتماعی تهران و قم) که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: همیشه باید به‌گونه‌ای رفتار کنیم که در برابر هر حرکتی که دشمن انجام می‌دهد قوی‌تر و آماده‌تر باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه خداوند متعال در آیات خود به بندگان سفارش کرده آمادگی جبهه حق باید بیش از آمادگی جبهه باطل باشد، افزود: جبهه باطل همواره به دنبال حفظ موقعیت خود بوده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی به حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: اگر در گوشه و کنار مملکت حرکتی انجام می‌شود نشان‌دهنده آن است که مسئولان کشور کوتاهی در عملکرد خود داشته‌اند.

آیت‌الله علوی گرگانی: آمریکا به‌دنبال دور کردن جمهوری اسلامی از استقلال استآیت‌الله علوی گرگانی: نمی‌توانم از کنار مشکلات مردم بی‌تفاوت عبور کنمآیت‌الله علوی گرگانی:مسئولین باید دلسوزانه مشکلات جامعه را رفع کنند

استاد برجسته حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه عملکرد و رفتار مسئولان باید به‌گونه‌ای باشد که دشمن توان سوءاستفاده نداشته باشد، تصریح کرد: دشمن همواره بیدار بوده و باید مراقب باشیم که دشمن از غفلت ما سوءاستفاده نکند.

مرجع تقلید شیعیان به بیانات مقام معظم رهبری در ارتباط با حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: حضرت آقا فرمودند باید مراقب بوده و جبهه خود را از جبهه باطل جدا کنید.

آیت‌الله علوی گرگانی با تأکید بر اینکه ما همیشه باید در تمام برهه‌های زندگی افق دیدمان رو به آینده باشد، خاطرنشان کرد: هیچ‌یک از انقلاب‌هایی که در دنیا رخ‌داده‌اند طول عمرشان به‌مانند انقلاب اسلامی ایران نبوده و چند سال بعد از وقوع انقلاب رو به اضمحلال رفته‌اند اما انقلاب اسلامی این‌گونه نبوده و هم‌اکنون ۴۰ سال از عمر آن گذشته است.

وی در پایان با تأکید بر تربیت نسلی انقلابی و ولایت مدار خاطرنشان کرد: ما باید این انقلاب را حفظ کرده و آن را به‌سلامت تحویل آیندگان و صاحب اصلی آن حضرت بقیه‌الله اعظم(عج) بدهیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام رهبر یکی از اعضای بنیاد خاتم الاوصیاء، به ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این بنیاد پرداخت.