زنگ گردشگری در مدارس قم نواخته شد
زنگ گردشگری در مدارس قم نواخته شد
زنگ گردشگری، روز یکشنبه به مناسبت دهم مهرماه و آغاز هفته گردشگری در مدارس استان قم به صدا در آمد تا دانش آموزان با مسائل مرتبط با گردشگری بیشتر آشنا شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم در حاشیه نواختن زنگ گردشگری گفت: طی توافق به عمل آمده با آموزش و پرورش استان قم امسال یکی از برنامه های هفته گردشگری را نواختن زنگ گردشگری در مدارس انتخاب کردیم.

وی همکاری متقابل آموزش و پرورش با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را قابل قبول عنوان کرد و گفت: به همین مناسبت صبح امروز یکشنبه دهم مهرماه در مراسمی نمادین زنگ گردشگری در دبیرستان دخترانه حضرت فاطمه(س) در خیابان ۱۹ دی نواخته شد و این کار در دیگر مدارس نیز انجام شد.

ارجمندی با اشاره به برنامه های جنبی نواختن زنگ گردشگری در مدارس عنوان کرد: «پویش یک کلاس، یک تور» یکی از برنامه های هفته گردشگری در استان قم است.

وی افزود: در این هفته هم چنین جاذبه های گردشگری استان، توسط راهنمایان گردشگری قم به دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی معرفی می شود.

وی ابراز داشت: دانش آموزان نسل آینده و سرنوشت ساز برای کشور هستند و باید فرهنگ گردشگری در زمینه های مختلف از دوران نوجوانی و جوانی در ذهن آنان نهادینه شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا