اجتماع بزرگ حامیان حجاب و عفاف در قم برگزار شد
اجتماع بزرگ حامیان حجاب و عفاف در قم برگزار شد
اجتماع بزرگ بانوان قمی در حمایت از حجاب و عفاف و نیز وداع با شهید گمنام دوران دفاع مقدس در میدان آستانه قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، عصر سه شنبه به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب، تجمع بزرگ عفاف و حجاب با عنوان شکوه حیا در میدان آستانه قم و در جوار حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد.

آیت الله سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، سردار موحد فرمانده سپاه علی بن ابی طالب (ع) استان قم، حجت الاسلام و المسلمین غریب دادستان قم و حاجی زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار قم از جمله مسئولان حاضر در این اجتماع بودند.

بانوان حامی حجاب و عفاف که اغلب به همراه فرزندان خود در این اجتماع شرکت کرده بودند دست نوشته‌هایی با مضامین اهمیت حجاب و عفاف در جامعه اسلامی و همچنین مطالبه از سوی مسئولان در راستای اجرای دستورالعمل حجاب و عفاف به همراه داشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در این تجمع در خصوص ریشه‌های بی توجهی به حجاب در جامعه و اهمیت رعایت این واجب شرعی سخنرانی کرد.

روایتگری حجت‌الاسلام جلالیان از راویان دفاع مقدس، شعرخوانی مجید تال از شاعران جوان استان قم و اجرای سرود حماسی سلام فرمانده از دیگر برنامه‌های این اجتماع بود.

بیانیه پایانی این اجتماع نیز قرائت شد و حاضرین با پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس که به تازگی در مناطق عملیاتی تفحص شده بود وداع کردند.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر