اعزام کشتی‌گیر قم به بازی‌های کشورهای اسلامی
اعزام کشتی‌گیر قم به بازی‌های کشورهای اسلامی
محمدهادی علیایی، رئیس هیات کشتی استان قم از اعزام فرنگی‌کار با تجربه و پرافتخار قم به بازی‌های 2022 کشورهای اسلامی در رشته کشتی فرنگی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمدهادی علیایی اظهار کرد: محمدجواد رضایی یکی از استعدادهای ناب کشتی فرنگی استان قم است که از رده‌های پایه توسط مربیان مجرّب و کاردان کشتی قم استعدادیابی شده و در سال‌های اخیر همواره یکی از موفق‌ترین کشتی‌گیران قم در میادین داخلی و برون‌مرزی بوده است.

وی با بیان اینکه این فرنگی‌کار قمی مسافر بازی‌های کشورهای اسلامی شده، اضافه کرد: ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای بازی‌های کشورهای اسلامی در حالی اعلام شد که محمدجواد رضایی عضوی از این تیم است و باید در وزن ۶۷ کیلوگرم مسابقات برابر رقبا به میدان برود.

رئیس هیات کشتی استان قم در ادامه به زمان برگزاری رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: مسابقات کشتی فرنگی بازی‌های ۲۰۲۲ کشورهای اسلامی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مرداد ماه سال جاری در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و به رضایی برای کسب مدال از این میدان مهم امید بسیار زیادی داریم.

وی با بیان اینکه کشتی قم سال بسیار خوب و موفقی را سپری می‌کند، اضافه کرد: کسب مدال‌های متنوع از میادین داخلی و برون‌مرزی در چهار ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ یک بار دیگر توانمندی و قابلیت‌های بالای این رشته را به نمایش گذاشت و از این بابت قدردان زحمات تمام همکارانم در هیات کشتی استان قم هستم.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس