نسبت به کنترل برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در قم مراقبت بیشتری شود
نسبت به کنترل برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در قم مراقبت بیشتری شود
حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای، رئیس دستگاه قضا گفت: قم به سبب وجود برخی مکان‌ها و شخصیت‌ها جایگاه ویژه ای دارد و باید نسبت به کنترل برخی مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر مراقبت بیشتری شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای صبح پنج شنبه در دیدار با آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه در سفر دو روزه به قم کارهایی که در استان قم جریان دارد را تا جایی که مقدور است از نزدیک بررسی خواهیم کرد، گفت: یکی از وظایف ما حضور در استان‌ها و برقرار کردن ارتباط نزدیک با مردم است تا بتوانیم هر چه بهتر وظایمان را در قبال آنان انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه قم ویژگی‌های خاصی دارد و مسائل و موضوعات مرتبط با آن نیز می‌بایست در تزار این شهر دیده شود، گفت: قم به سبب وجود برخی مکان‌ها و شخصیت‌ها جایگاه ویژه ای دارد و باید نسبت به برخی مسائل و ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر مراقبت بیشتری شود.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که برخی مردم به واسطه مشکلات تحت فشار و سختی هستند و مسئولان باید به صحبت‌های مردم و گلایه‌های آنان توجه و برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

محسنی اژه ای گفت: اینکه ما امروز می‌توانیم از جایگاه حقوقی گره از کار مردم باز و به مشکلات آنان رسیدگی کنیم نعمت بزرگی است و باید از این ظرفیت ارزشمند در راستای ارتقای نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق ارزش‌های الهی آن بهره برداری کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه کار در سایه اسلام و اهل بیت (ع) در این نظام مقدس باعث شیرین شدن سختی‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر در راه خدا تلاش کنیم خداوند نیز وعده نصرت و یاری داده و بی شک این وعده در صورت تلاش ما محقق خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری مهر