زیرساخت لازم برای ایجاد کانون پرورش فکری در کهک و جعفریه قم ایجاد شود
زیرساخت لازم برای ایجاد کانون پرورش فکری در کهک و جعفریه قم ایجاد شود
محمد غفاری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: ایجاد کانون در دو شهرستان تازه تاسیس استان امر شایسته ای است اما زیرساخت لازم برای ایجاد کانون پرورش فکری در کهک و جعفریه باید ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، محمد غفاری افزود: برای ایجاد کانون در کهک و جعفریه توسط مدیرکل پیشین کانون قم رایزنی هایی شده بود اما نکته مهم این است که اگر زیرساخت لازم برای ایجاد کانون در این ۲ شهر از طرف استان تامین شود می توانیم از نظر نرم افزاری و نیروی انسانی مراکز خود را مستقر کنیم.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم عنوان کرد: استانداری قم می تواند کمک کار خوبی برای تامین زیرساخت های ایجاد کانون پرورش فکری در کهک و جعفریه باشد.

وی یادآور شد: تا زمانی که زیرساخت لازم برای این ۲ شهرستان ایجاد شود آمادگی داریم ۲ گروه سیار را در ۲ شهرستان کهک و جعفریه مستقر کنیم و این ۲ گروه برای روستاهای آن شهرستان ها هم خدمات بدهند.

وی افزود: اگر آموزش و پرورش یا دستگاه های دیگر نیز ملکی را به صورت موقت در اختیار کانون پرورش فکری قرار دهند امکان تجهیز مراکز برای کهک و جعفریه را داریم.

غفاری تاکید کرد: تاکنون استان قم با توجه به این که تک شهرستان بود، از نظر جغرافیایی گستره زیادی نداشت و با وضعیت جمعیتی خود  درجه سه حساب می شد اما اضافه شدن شهرستان های کهک و جعفریه می تواند در سطح ملی رتبه کانون قم را ارتقا دهد.

وی گفت: در صورت ارتقای رتبه استان قم از نظر نیروی انسانی و بودجه رسیدگی بیشتری به کانون قم خواهد شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا