پلیس در تراز انقلاب اسلامی راهبرد فرماندهی انتظامی قم است
پلیس در تراز انقلاب اسلامی راهبرد فرماندهی انتظامی قم است
سردار سیدمحمود میرفیضی، فرماندهی انتظامی قم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نیروهای مسلح، گفت: دستیابی به پلیس در تراز انقلاب اسلامی هدف و راهبرد اصلی فرماندهی انتظامی این استان است. ب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، سردار سیدمحمود میرفیضی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم طی سخنانی، اضافه کرد: نیروی انتظامی تا رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی فاصله دارد.

وی بیان کرد: وظیفه ذاتی سازمان قضایی نیروهای مسلح، صیانت از تمام نیروهای مسلح است و مقام معظم رهبری همواره بر رسیدن نیروهای مسلح به تراز و جایگاه والای انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند.

میرفیضی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: کسی که می‌خواهد در نیروهای مسلح خدمت کند باید الزامات، اقتضائات و شرایط این نهادها را رعایت و به آنها پایبند باشد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و شان نیروهای مسلح، تخلفات نیروهای نظامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح رسیدگی می‌شود تا حرمت این افراد حفظ گردد.

وی یادآور شد: وضعیت کلی و عمومی نیروهای مسلح در استان قم از نظر سلامت و پاک دستی رضایت بخش است و تعداد تخلفات ثبت شده زیاد نیست.

فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: اصل پیشگیری برای جلوگیری از احتمال وقوع تخلف در نیروهای مسلح بعنوان یک اصل راهبردی باید دنبال شود.

میرفیضی گفت: طی سالهای اخیر اقدامات خوبی در صیانت و پیشگیری برای حفظ کرامت نیروهای مسلح در سطح این استان انجام یافته‌است.

در این آیین از خدمات حجت الاسلام اصغر حبیبی قدردانی صورت گرفت و محمدصادق انصاری به عنوان دادستان نظامی جدید استان قم معارفه شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا