طرح شکوه حیا، با همکاری حوزه علمیه در قم آغاز شد
طرح شکوه حیا، با همکاری حوزه علمیه در قم آغاز شد
طرح شکوه حیا، با هدف ترویج فرهنگ عفاف‌ و حجاب در جامعه، با همکاری حوزه علمیه و محوریت قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی قم شروع به‌ کار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، در آیین آغازین این طرح که با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در سالن ستاد سپاه استان برگزار شد، مسئول دبیرخانه قرارگاه ۱۹ دی افزود: شکوه حیا، طرح هماهنگ حوزه علمیه و قرارگاه فرهنگی اجتماعی ۱۹ دی است که هدف اصلی آن، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و زیست عفیفانه در سطح استان از طریق روش‌های تربیتی و کار ترویجی و فرهنگ‌سازی، با رویکرد نظارت بر صنوف، اصلاح وضعیت اماکن پرتردد، نظارت بر اصناف و اماکن آسیب‌دار و آسیب‌زا، اقدام‌های ایجابی و ترویجی در سطح مدارس و دانشگاه‌هاست.

مهدی علی‌بابایی ادامه داد: سالم‌سازی فضای بوستان‌ها، اقدام‌های ایجابی و ترویجی در قالب کافه سیار و ثابت و در راستای سالم‌سازی فضای شهری و رسیدن به شهر تراز اسلامی نیز از دیگر اهداف طرح می‌باشد.

وی در بخشی از سخنان خود طرح کریمه اهل بیت را نیز مورد توجه قرار داد و بیان کرد: برنامه‌های این طرح به منظور ترویج فرهنگ عفاف‌وحجاب در سطح شهر و سالم‌سازی فضای بوستان‌ها، از بیستم فروردین‌ماه سال گذشته تا ۱۴ فروردین سال جاری عملیاتی شد.

  • منبع خبر : روابط‌عمومی سپاه قم