بررسی مشکلات فرهنگیان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم
بررسی مشکلات فرهنگیان در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم
عباس ذاکریان ، سرپرست فرمانداری قم بر ضرورت رفع دغدغه‌های سرویس فرهنگیان بخش خلجستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، نبود سرویس ایاب و ذهاب فرهنگیان برای بخش خلجستان یکی از مشکلاتی بود که در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان قم مطرح شد و سرپرست فرمانداری قم بر ضرورت رفع این مشکل تاکید کرد و گفت: این آمادگی وجود دارد تا مجوز‌های لازم برای حل مشکل سرویس فرهنگیانی که در حال رفت آمد بین شهر قم و بخش خلجستان هستند صادر شود تا دغدغه فرهنگیان شاغل در این بخش رفع شود.

ذاکریان گفت: ۶۰ نفر از فرهنگیان شاغل در این منطقه در حال رفت و آمد بین شهر قم و بخش خلجستان هستند که لازم است با هماهنگی‌ها مشکل این بخش از فرهنگیان حل شود.

سرپرست فرمانداری قم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مدارس را ضروری دانست و گفت: با توجه به روند افزایش تعداد بیماران سرپایی لازم است که در مدارس از عادی انگاری پرهیز شود و با بازررسی، نظارت و تذکر‌های لازم از اوج گیری مجدد کرونا پیشگیری شود.

سرپرست فرمانداری قم با اشاره به ارائه خدمات مناسب در طرح اسکان فرهنگیان در تعطیلات نوروزی گفت: در این خصوص آسیب شناسی‌های لازم در ستاد اسکان استان انجام شود تا کیفیت ارائه خدمات در سال آینده به زائران و مسافران استان قم ارتقا یابد.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان