تسریع در تخصیص نهاده و ساماندهی شبکه توزیع تخم مرغ در قم
تسریع در تخصیص نهاده و ساماندهی شبکه توزیع تخم مرغ در قم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی قم به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی وضعیت تخم مرغ گفت: در حوزه تامین تخم مرغ ساماندهی را شروع کردیم و باید شبکه توزیع نیز ساماندهی شود.

به گزارش نسیم قم، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم محمدرضا حاجی رضا با حضور در جلسه تشکل مرغداران مرغ تخم گذار که امروز در سالن اجتماعات شرکت تعاونی مرغداران مرغ تخم گذار استان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت بحث تولید و حمایت از تولیدکنندگان اظهار کرد: در امر تولید باید به ظرفیت های داخلی اهتمام داشته باشیم و هرگز فراموش نکنیم که تولیدکنندگان سرمایه کشور و استان هستند.
وی در ادامه با اشاره به حفظ همدلی میان این تشکل و سازمان جهاد کشاورزی بر حفظ جلسات مستمر و همفکری تاکید کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی مرغداران بیان کرد: روند تخصیص نهاده‌ها باید سرعت بگیرد و ما تمام توان خود را برای رفع مشکلات موجود در این بحث به کار میگیریم.
حاجی رضا به اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی وضعیت تخم مرغ گفت: در حوزه تامین تخم مرغ ساماندهی را شروع کردیم و باید شبکه توزیع نیز ساماندهی شود.
در ابتدای این جلسه نیز مرغداران مرغ تخم گذار فعال در استان قم مشکلات و موانع خود را با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم درمیان گذاشتند.