مدیران قم در نخستین روز سال به دیدار کودکان بی‌سرپرست رفتند
مدیران قم در نخستین روز سال به دیدار کودکان بی‌سرپرست رفتند
معاونان استاندار قم در نخستین روز از سال جدید با حضور در شیرخوارگاه صدف و مرکز حمزه، با کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست این دو مرکز دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، احمد حاجی زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سید مهدی قریشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در بین کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش اداره‌کل بهزیستی استان حضور یافتند.

حاجی زاده با تبریک سال جدید افزود: حضور در این مرکز در آغاز سال ۱۴۰۱ و همزمان با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) توفیق بزرگی است.

وی به اهمیت کار مددکاران و مربیان شاغل در مراکز بهزیستی اشاره کرد و گفت: کار شما در این عرصه کاری جهادی است و نوعی عبادت محسوب می شود و در پیشگاه الهی ماجور خواهید بود.

معاون استاندار قم با تاکید بر نقش خیران در این زمینه، ادامه داد: بی شک توان و اقدام‌های خیران در عرصه‌های مختلف کارگشا است و در زمینه حمایت از کودکان بی سرپرست و بد سرپرست نیز آثار و برکت‌های فراوان به دنبال داشته است.

وی رویکرد دولت جدید در خدمت رسانی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: حل مشکل‌های اجتماعی و آسیب‌ها از جمله دغدغه های دولتمردان است که با تمام توان در این زمینه در حال تلاش هستیم.

سید مهدی قریشی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استاندار نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در چنین جمعی، خدمت به این قشر را مایه مباهات و توفیقی بسیار باارزش دانست و برای کودکان و پرستاران آرزوی موفقیت کرد.

  • منبع خبر : روابط عمومی استانداری قم