لشکر سایبری برای مقابله با دشمن در فضای مجازی تشکیل شود
لشکر سایبری برای مقابله با دشمن در فضای مجازی تشکیل شود
احمد حاجی زاده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بر ضرورت تشکیل یک لشکر سایبری در فضای مجازی برای مقابله با اقدامات و تهدیدات دشمن در این حوزه تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، احمد حاجی زاده یکشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم گفت: امروز دشمنان با یأس و ناامیدی از فشارهای نظامی، جنگ نرم سختی را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند و مهمترین ابزار و سلاح آنها، فضای مجازی است.

وی با اشاره به نگرانی های جدی رهبر معظم انقلاب مبنی بر رها شدن فضای مجازی در کشورمان، خاطرنشان کرد: متأسفانه شواهد نشان می دهد در عرصه فضای مجازی به خوبی کار نکرده ایم و مشکلات و چالش های بوجود آمده، همه مردم و دلسوزان را نگران کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم همچنین موضوعات سبک زندگی و خانواده، عفاف و حجاب، فضای مجازی، جوانان و فرهنگ ایثار و شهادت را از جمله مهمترین اولویت های اجتماعی قم دانست و گفت: هماهنگی و همگرایی تمامی نهادهای ذیربط، مهمترین عامل برای دستیابی به اهداف فرهنگی و اجتماعی است.

وی در پایان بر ضرورت بهره مندی از آثار معنوی ایام نیمه شعبان در جامعه تأکید کرد و گفت: امکانات و اعتبارات باید در اختیار طرح ها و برنامه هایی باشد که در راستای برطرف کردن مشکلات و مقابله با ناهنجاری ها در استان قم اثرگذاری و کارآیی بیشتری داشته باشند.

جلسه شورای اداری استان قم با حضور سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم و مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایرنا