واکنش ‌آیت‌الله نوری‌همدانی به اعدام‌ دسته جمعی شیعیان عربستان
واکنش ‌آیت‌الله نوری‌همدانی به اعدام‌ دسته جمعی شیعیان عربستان
آیت الله نوری همدانی ، مرجع تقلید شیعیان گفت: رژیم آل‌سعود خود را به ظاهرحکومت اسلامی و خادم حرمین شریفین می داند، اما درحقیقت خادم استکبار و صهیونیست است و با پول نفت و گاز مشغول مسلمان کشی است و با افکار دوران جاهلیت حکومت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نسیم قم، آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان در پی جنایت ظالمانه رژیم سعودی در اعدام دسته جمعی ده‌ها تن از شیعیان مظلوم و بی‌دفاع، پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است: خبر شهادت ده ها تن ازمردم مظلوم توسط رژیم تروریستی آل سعود موجب تأثر و تأسف عمیق گردید. این رژیم که خود را به ظاهرحکومت اسلامی وخادم حرمین شریفین می داند، اما درحقیقت خادم استکبار و صهیونیست است وعملاً جنگ های درحال وقوع علیه ملت های مسلمان یمن و سوریه و عراق و لبنان را مدیریت می‌کند و با پول نفت و گاز مشغول مسلمان کشی می باشد و همچنان با افکار دوران جاهلیت حکومت می‌کند.

سکوت سازمان‌ها و نهادهای اسلامی و حقوق بشری نیزموجب تأسف است و بی‌خاصیت بودن این سازمان ها بیش از گذشته نمایان شد.اینجانب ضمن محکوم کردن این جریان غم انگیز، ارادت و تسلیت خود را به محضرمولا و سرورمان حضرت بقیه الله الاعظم  (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و همه مسلمانان خصوصاً خانواده های مظلوم  شهید داده اظهار می دارم.

  • منبع خبر : خبرگزاری تسنیم